Maar het ziet er niet echt geweldig uit haha. Ach, daar ga ik geen geld meer aan uit geven. Al klinkt het wel verleidelijk, van die prachtige, staal-look deuren!Onze harmonica schuifdeur van 5 meter heeft 5000 euro gekost
Ook een flinke hoop geld, maar dat is echt fantastisch 
En ik ben blij dat mijn paard aan huis staat. Gemiddeld ben ik er zo'n 50 euro per maand aan kwijt, maar momenteel groeit het gras zo hard dat ik al vanaf Mei geen hooi heb hoeven kopen. Gelukkig, want die prijzen zijn absurt momenteel
Ik verdien zelf zo rond het minimumloon, maar kan in mijn eentje zo'n 750 euro per maand sparen. Gemiddeld dan, want ik verdien in de zomer vrij veel en in de winter nauwelijks iets. De belastingteruggave laatst was ook leuk voor de spaarrekening
Mijn vriend kan gelukkig wat meer sparen. Die heeft dan ook nauwelijks uitgaven, want alle hobby's/hond/paard, ons eten en ook alle klussen aan de boot zijn voor mijn rekening

maar ik vind het met twee dus niet zo’n uitdaging als je beide fulltime werkt.
) geeft mij een relaxed gevoel dat als er iets mis gaat, ik het in ieder geval een jaar makkelijk kan uithouden zonder m'n huis te moeten verkopen of zoiets. En over ruim 2 jaar lonkt vervroegd met pensioen
weet ook nog niet zeker of ik dat ga doen maar het lijkt me zo luxe dat je wel (iets van) inkomen hebt en daarnaast gewoon zoveel of zo weinig of wat dan ook kunt doen waar je zin in hebt.