bono_ schreef:rina schreef:Voor jou dus ook hete kolen SteentjeDuurt lang he dat wachten.
En ik bedacht me ineens het wordt tijd voor een "wij hebben een nieuw huis en we klussen" topic
Doen!!
zit me alleen te bedenken waar die dan gepost moet worden. Huiskamer?? 
In 1x raak nooit verwacht
Is echt het appartement van mijn vriend, ik heb niks gedaan met de inrichting behalve plantjes neerzetten. Nieuwe huis is veel meer mijn stijl. We laten alles beneden spuiten en een dakkapel plaatsen, dat is het wel
Ik had het Funda topic er al mee vervuild, maar het is natuurlijk veel logischer om mijn aankoopspanningen hier te delen, waar er veel meer in - ongeveer - hetzelfde schuitje zitten.
) Onderhandeld over de prijs, is iets leuks uit gekomen. Financiering is geen probleem, wij hebben ons huis verkocht zonder dat het op Funda heeft gestaan (makkelijk als je maandelijks briefjes in de bus krijgt met de vraag of je wilt verkopen), huis van schoonouders komt binnenkort te koop, verwacht wordt dat dit ook zo weg is. Bouwkundige keuring op het aan te kopen object uit laten voeren, houtvernietigers in het dak