Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpony schreef:En vroeger in de stal veel jonge vogels in onze drinkbak. Vanwege de shet hadden we altijd een grote bak op de grond staan, maar daar vielen de vogeltjes met vliegles dus in. 10x verplaatst, maar ze worden niet slimmer.
Ir111 schreef:superpony schreef:En vroeger in de stal veel jonge vogels in onze drinkbak. Vanwege de shet hadden we altijd een grote bak op de grond staan, maar daar vielen de vogeltjes met vliegles dus in. 10x verplaatst, maar ze worden niet slimmer.
Tip: Klem een stuk (schapen)gaas om de rand van de drinkbak. Sinds we dat hebben verdrinken er zelfs bijna geen insecten meer in de waterbak. Werkt zo fijn!
[ [url=m/QutzKN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ir111 schreef:OMG wat een werk hebben jullie gekocht!Maar het is het zo waard! Gaat mooi worden. Succes met planten.
Ir111 schreef:Heb je de gatenboor gebruikt?Slim!
![]()
Wij hebben vandaag 50 bottelroosjes geplant. Zode steken, gaten graven, plantjes erin. Ik ben kapot!![]()
En super irritant maar ik heb me totaal verrekend en heb dus veel te veel planten besteld... Heb nog 40 stuks over....
Prairy schreef:Wij hadden supergezellige hulp vandaag met planten
Kleine 50 meter haag gezet samen, heel blij mee!
En ik had een heel handig systeem bij toeval bedacht. Ik wilde touw spannen maar dat kon ik nergens vinden. Via marktplaats zo'n 200m waslijn gratis opgehaald, dat in lijnen gezet.
Plantjes bleven alleen niet zo lekker staan dus vastgezet met knijpers zodat iemand anders er weer grond bij kon gooien. Werkte echt top!![]()
[ [url=m/pqS0NI.jpg]Afbeelding[/url] ]