Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:
Ons appartement is trouwens inmiddels onder voorbehoud verkocht. Maar zelf iets vinden is nog best lastig. Drie maanden geleden konden we zó 5 woningen vinden die we best leuk vonden, maar die zijn allemaal verkocht en zelfs woningen die al maanden te koop staan krijgen ineens meerdere biedingen. Ik hoop maar dat er snel iets te koop komt wat ons aanspreekt, dit is best frustrerend.
Iedereen die moeite heeft met het kopen van een nieuw huis, omdat alle huizen net voor hun neus verkocht worden : Steek de koppen bij elkaar en koop samen ons huis. Hij is in drieën bewoonbaar ( samen maar toch apart, huizen zijn echt gescheiden ) en paardjes kunnen aan huis.
Het gaat opeens snel met de mailtjes van funda. Vandaag weer een (gelukkig in een straat die me niet bevalt ivm hangjongeren).
)
eeeh ik heb gebeld of ik een optie kan nemen tot maandag op de woning die ik gister heb bekeken. Wordt daar over terug gebeld nog. Help.
wil vrijdag nog ergens gaan kijken of wachten daarop een mogelijkheid is. Maar wil deze woning niet voorbij laten gaan. Is wel inimini klein beneden. Woonkamer is eigenlijk nog kleiner dan mijn slaapkamer nu.
en vraagt om uitbouw iets beneden, twee metr zou net meer maairuimte geven zonder dat de tuin te krap wordt., en een vergroting van de badkamer iets naar een van de slaapkamers en een plaatsing van een toilet.. Maar volledig blanco en leeg ook. Letterlijk leeg.
Wij hebben weer een huisje. Wel project maar onwijs gaaf. Paard straks weer bij huis.
afijn makelaar van deze belt terug voor bezichtiging planning. Staat echt pas vers te koop. Hoop daar voor maandag middag te kunnen kijken. Dan loopt optie van andere af.