Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Bij Kasten - Overig, daar hou ik regelmatig alles in de omtrek van 15 km in de gaten. Er staan er wel veel te koop als grammofoonkastje, de meeste met de grammofoon er nog in. Ze zijn wel vaak net zo diep als breed en dat wilde ik juist niet, dat past niet mooi op de plek waar hij moest komen.

) 
Ik kan hier dankzij een inbouwkast en secretaire echt super snel alles zo opruimen dat je nauwelijks kan zien dat we hier een gupje hebben rondlopen, dat zie je dan alleen aan de juniorstoel aan tafel. Het oude handgemaakt en kaalgeschuurde stoeltje wat we ook hebben staan zou je ook nog voor decoratief aan kunnen zien
De oudste is bijna 9 en vooral druk met alles wat een beeldscherm heeft, dus daar heb je weinig speelgoedrommel van. Maar de jongedame van bijna 5 komt om in de teken- en knutselspullen, keukengerei, poppen, knuffels, boekjes etc. etc.

miezelke schreef:Julia, op http://www.shabbytreats.com kan je voordelige starterspakketten bestellen.
Die kende ik nog niet. Staan wel hele toffe dingen op, zie ik!Tinka schreef:Wat een gave kastjes Julia, ik vind kastjes met marmer zo leuk. Gewoon even googlen, op http://www.anniesloaneurope.com staan dealeradressen, geloof dat de meeste mensen het hier bij puurbrocante bestellen. Je hoeft het trouwens niet eerst in de grondverf te zetten met krijtverf. Er zijn ook nog andere merken krijtverf trouwens.
Ik had een pot krijtverf van de Praxis, maar dekte voor geen meter vond ik.
Hoeveel lagen krijtverf moeten er over het algemeen op? Annie Sloan zal wel beter dekken lijkt me. Vind het matte effect wel heel mooi. Dat white wash spul heb ik ook nog staan, maar dat dekt echt heel minimaal, toch?goldith schreef:Ik heb vijf stoelen en een tafel bij de kringloop gekocht die ik hopelijk komend weekend in de krijtverf ga zetten, ben heel benieuwd naar het resultaat! Er zal alleen ook een ander stofje om de zittingen moeten, dat wordt een uitdaging vrees ik... iemand daar tips voor? Zal ook zeker foto's maken tijdens en na het opknappen
Bekleden is inderdaad lastig. Daar kan ik je niet verder mee helpen. Ben wel benieuwd hoe het er uiteindelijk uit komt te zien!
Daarom nu maar helemaal wit.