Sansevieria schreef:Menino schreef:overigens, mss nog een tip:
wij hebben deze gekocht voor op de eettafel.
https://www.bol.com/nl/nl/p/double-t-co ... oductTitle
wel een defect product gekregenmaar is wel goed opgelost, dus een nieuwe zit nu in de verzending.
bio-ethanol is ook niet heel goedkoop, maar er schijnt wel echt behoorlijk wat warmte af te komen van zo’n vuurtje, het is gezellig, en natuurlijk heel plaatselijk en meteen aan en uit te zetten. Als je bio-ethanol in bulk koopt was het (again volgens mijn vriend![]()
die alles uitrekent. Maar alles verschilt natuurlijk per situatie.) alsnog rendabel volgens hem.
ik hoor mensen overigens zeggen dat het nu nog meevalt, maar ik zit met blauwe vingers, kippenvel, een trui en een vest, sjaal, en wollen sokken in de woonkamerGaat echt een zware winter worden
. Positieve is wel dat we deze maand de helft hebben verbruikt van wat voorspeld is (nieuwe woning…).
Heel mooi ding, geeft echt veel sfeer! En hopelijk voor jullie veel warmte...
Ik heb zoiets in veel kleiner formaat, rond, maar moet wel oppassen dat ik daar iets onder zet, word anders voor op een binnentafel te warm, tenminste ik had er schrik van dat het mijn tafel zou beschadigen.
Het ziet er super gezellig uit, vraag me wel af wat de warmte opbrengst is. Verwarmt het alleen de gasten om de tafel of doet het nog iets aan de warmte in de hele kamer?
Ik houd het voorlopig maar op mijn al in bezit zijnde(al jaren) convector en straalkachels.