Moska schreef:Hoor net dat wij met 119.000 zijn overboden en dat op een vraagprijs van 6 ton
Omg
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SophievdV schreef:Voor 369k koop je ook in Drenthe geen huis met veel land. Maar wat is veel? Ik vind een paar hectare veel, maar als een ander 1000 m2 al veel vindt..
HorsePassion schreef:SophievdV schreef:Voor 369k koop je ook in Drenthe geen huis met veel land. Maar wat is veel? Ik vind een paar hectare veel, maar als een ander 1000 m2 al veel vindt..
https://www.funda.nl/koop/erica/huis-42 ... ngdijk-81/
https://www.funda.nl/koop/emmer-compasc ... ssenweg-9/
Zonnetje81 schreef:Op 4500 m2 kan je niet fatsoenlijk één ….laat staan meer…paarden houden ook niet met een gunstige verkaveling als je wil kunnen rijden en geen blubber/kale zand vlakte als wei.
Zonnetje81 schreef:Op 4500 m2 kan je niet fatsoenlijk één ….laat staan meer…paarden houden ook niet met een gunstige verkaveling als je wil kunnen rijden en geen blubber/kale zand vlakte als wei.
idinn schreef:Zonnetje81 schreef:Op 4500 m2 kan je niet fatsoenlijk één ….laat staan meer…paarden houden ook niet met een gunstige verkaveling als je wil kunnen rijden en geen blubber/kale zand vlakte als wei.
Het kan prima, maar het moet bij je paard en jezelf passen. Rijden doen veel mensen gewoon buiten. En in het geval van mijn paard, die mag niet op het gras. Dus ik heb niks aan een hectare met gras.
Achterom schreef:Als je bokt moet geloven kan ondertussen geen enkel paard op gras en kun je ze prima op een postzegel houden.
Terwijl als ik om me heen kijk, veruit de meeste paarden hier in de omgeving op gras staan en het daar prima op doen. En als ik naar mijn eigen paarden kijk: die worden zo blij van gras, dat zou ik ze echt niet willen onthouden, tenzij het echt niet anders kan. Het is belangrijk voor hun welzijn.
Datzelfde geldt voor een flinke sprint trekken, die ruimte wil ik ze niet ontnemen
Achterom schreef:Moddervet kan (ook in een paddock trouwens) maar hoeft natuurlijk nietde mijne zijn het niet, de meeste paarden in de buurt ook niet. Heeft veel te maken met je management.
Ik zie het vooral als goedpraten om op iedere postzegel maar een paard te kunnen zetten. Snap ik ook wel: voor de meeste mensen is, zeker in deze tijd, een huis met een flink stuk grond onbetaalbaar. En daar gaat de droom van het paard aan huis.... tja.