Die in Ede is niet specifiek een paarden pand. Wel heel mooi huis. Die in Ermelo had ik er al eens op gezet . Heb daar heel wat kilometers gemaakt. Prachtige plek daar.
Deze oude boerderij heeft ook veel bijzonderheden, zoals de halve bomen, verhoogde toilet en veel ruimte en mogelijkheden echter het zit alleen bijna op de spoorlijn
Leuk allemaal! Die in Haaksbergen is wel heel chique. Van die laatste vraag ik me wel af of er nog land extra te huur/koop is, anders is t toch echt niet te doen?
Nynkster
Geplaatst: 27-10-18 23:29
SusanH schreef:
Toch doodeng dat harnas als je midden in de nacht naar de wc moet
Zolang die niet begint te bewegen vind ik het best
Ja heerlijk al die zit hoekjes! Vooral die grote ramen in de kamer bij de haard
_Nelleke_
Geplaatst: 28-10-18 08:00
Oh prachtig die in Rockanje... Ietsie pietsie teveel romantisch landelijk maar met eigen meubels in inrichting zie ik mezelf er wel wonen haha!
Wel veel onderhoud met zoveel onbewerkt hout maargoed, als je het budget hebt voor dit huis dan kan je dat onderhoud vast ook wel laten doen.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 28-10-18 08:07
O wauw wat een prachtige sfeer!
mysa
correspondent/vertaler
Geplaatst: 28-10-18 08:12
Voor zover ik kan zien is veel oud hout, en dan de 'outside' versie. Wij werken daar mee. Daar hoeft niets meer aan te gebeuren, qua onderhoud. Het hout is meestal meer dan 200 Jr oud en keihard geworden (hout van ongeveer 1000 jaar versteent) vaak is het ook nog zongebrand. Prachtig maar wel exclusief en dus duur.
Amber_anne
Geplaatst: 28-10-18 08:16
Die inrichting is echt fantastisch, war ook ook wel zou moeten met een interieur stylist die er woont
Dit huis kost net zoveel als de bouw- en afwerkkosten zijn geweest. Vraag me af waarom die prijs zo relatief 'laag' is. Of is het echt de regio en het kleine perceel?
Ik zou overigens niet weten wat ik met zoveel verdiepingen moet, verbaasde me vooral over de prijs.