Het gaat gelukkig nog best snel, en Gerard lijkt er steeds meer handigheid in te krijgen. Al doende leert men. Al zegt hij nu wel dat hij blij is al het er allemaal in ligt, dus zijn hobby zal het denk ik niet worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariska_28 schreef:Dank jullie wel!
Het gaat gelukkig nog best snel, en Gerard lijkt er steeds meer handigheid in te krijgen. Al doende leert men. Al zegt hij nu wel dat hij blij is al het er allemaal in ligt, dus zijn hobby zal het denk ik niet worden![]()
[ [url=m/r8MY7f.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/U0BeVC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Roosje01 schreef:Dat is wel heel groot. Misschien ergens anders kijken voor iets vergelijkbaars. Of zelf bouwen met losse elementen bijv een muurtje en dan een glazendeur. Soort van inloop douche idee.
Mariska_28 schreef:Taucha, bedankt voor de tip!
Roosje01, volgens mij gaan we die gewoon bestellen![]()
![]()
Morgen gaan we even een boodschappenlijstje maken voor de hornbach en q1 sanitair en dan maandag met de trailer die kant op en de boel leegkopen![]()
.
We moeten in ieder geval alles halen om de muren mee te maken, en alles meer is bonus haha.
Vandaag nog even buiten bezig geweest. We zaten buiten F1 te kijken, maar het waaide eigenlijk net te hard.
We hadden nog wat hout liggen (was van een groot pallet) en windbreekgaas. Nu zitten we er dus beter beschut bij![]()
[ [url=m/ib1NNh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7CcmIP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8DBsjw.jpg]Afbeelding[/url] ]