Ja, ik maak dan de salsa van groenten, gegrilde vis en courgette salade. Lekker gezond en licht verteerbaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chanen schreef:Oeh, die courgettesalade klinkt ook erg lekker. Ga ik zeker eens uittesten, zodra het weer er een beetje naar is.
En tortellini door de uiensoep is ook de moeite van het proberen waard, dan wordt ie tenminste wat gevulder. Al is het met een toastje met kaas erbij ook goed te doen als avondmaaltijd. Alleen wat groenteloos.
Chanen schreef:Valt uit ook onder de noemer groente? Hm... daar heb ik eigenlijk nooit zo bij stilgestaan. Weer wat geleerd! Hoef ik me ook niet meer zo druk te maken over het feit of ik wel voldoende groente eet, want ui gebruik ik bijna dagelijks.
Dimple schreef:Ik heb het de laatste weken minder goed bijgehouden, maar ik denk dat we toch wel een 70 per week kwijt zijn met 2 volwassenen en een kind per week.
Ik zal het vanaf maandag weer netjes gaan bijhouden![]()
![]()
Met name overige dingen kosten veel geld..........nu weer speciaal beslag bij mijn merrie, onderzoekje hier, fysio daar.........nieuwe instructie is ook duurder![]()
Boodschappen zijn daarbij vergeleken appeltje eitje