[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xStephanie

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 21:52

*opent iFunbox*
Ow, nieuwere versie.. pff :oo Heb dit al n half jaar niet gebruikt :n
ff googelen? :P

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 21:56

Daar kwam ik alleen dingen tegen van nerds die het hadden over technische dingen waar ik nog nooit van had gehoord :+
Maar ik ga er de komende dagen eens mee spelen, wie weet is het wat. Bedankt voor de tip!

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 22:00

Graag gedaan :D Als het goed is kan het wel maar sinds ik spotify premium heb doe ik er niks meer mee :+

SabM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 10:19

toch vind ik op internet dat het mogelijk zou moeten zijn met mediamonkey.
Ik ga vanavond eens kijken of het me lukt....anders toch maar die stomme itunes.

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 16:47

Hoi, ik kom even binnenvallen. Ik heb nl een probleem. Onze iPad heeft enkel nog zwart scherm. Ik heb hem een paar dagen geleden laten vallen, hij schoof opeens de zetel uit :o . Dan kreeg hij zo van dat rare beeld, maar hij heeft al meerdere keren een stoot gehad en als je er dan een paar keer tegen tikt(nouja mept O:) ) dan heeft ie terug normaal beeld. Dat was ik dus aan het doen en opeens heeft ie helemaal zwart beeld en zie je niks meer :( Nu heb ik hem net aangesloten op de computer, hij heeft gewoon gesynchroniseerd etc, dus hij is niet kapot, alleen het scherm doet het dus niet meer. Maar als ik die 2 knoppen indruk voor een printscreen te maken, zie ik wel lichtverschil :) Wat te doen?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 17:11

Grote kans dat het stekkertje van het beeldscherm gewoon los is. Als die nog binnen de garantie zit gewoon contact opnemen met Apple. Al buiten de garantie dan gewoon even naar een reperateur. Waarschijnlijk dan een kwestie van openmaken, stekkertje inpluggen en weer dichtmaken.

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 17:12

Shiloh schreef:
Grote kans dat het stekkertje van het beeldscherm gewoon los is. Als die nog binnen de garantie zit gewoon contact opnemen met Apple. Al buiten de garantie dan gewoon even naar een reperateur. Waarschijnlijk dan een kwestie van openmaken, stekkertje inpluggen en weer dichtmaken.

Oke, bedankt voor je antwoord! :D

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 12:10

Dat had ik ook met m'n iPhone, was zo gemaakt (en gratis :D)

Weten jullie waar je goedkope screenprotectors kan kopen? Ik heb er nu een op van de Action, (3 voor 80 cent ofzo, geen geld) alleen die blijkt mat te zijn (niet goed gelezen O:) ) Voelt beetje raar aan en ik vind een glimmende wat fijner :)

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 12:57

eBay, ik heb er ooit 10 voor € 1,75 gekocht ofzo.
Wel vanuit China en dan moet je er wat langer op wachten, maar verder prima.

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 11:00

Help!
Als ik mijn Iphone wil aansluiten op de computer via t kabeltje dan kan ie m niet identificeren? Heb alle usb poorten (4) geprobeerd en 2 kabeltjes maar geen resultaat.
Iemand enig idee?

Ok ITunes afgesloten en weer opnieuw opgestart en geen probleem meer, vet raar maar blij dat ie t weer doet...

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 11:22

Crisis! Wat zijn die 30 pin naar lightning connectors duur! 30 euro! Idioot man.

Ik wil een iRig MIDI aanschaffen, daarmee kan ik mijn digitale piano met zijn MIDI uitgang aansluiten aan mijn iPad en hele gave dingen mee doen. Maar ja, die iRig MIDI heeft een 30 pins connector en mijn ipad mini een lightning connector.

Ik weet wel dat er 3rd party connectors zijn, maar daar garanderen ze niet dat ze blijven werken na updates en vaak hebben ze geen geluid en video out ondersteuning, want ik wel nodig heb. Daarmee wordt dit grapje ineens bijna twee keer zo duur :?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 11:26

Dat is idd belachelijk..
En via ebay?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 11:45

Ja, die zijn er wel, en ook niet zo duur, maar die zijn dan meestal niet van apple zelf, en die garanderen dan dus ook geen ondersteuning bij verdere updates EN hebben vaak geen audio uit ondersteuning. Wat ik met mijn digitale piano dus wel nodig heb.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 22:48

Ik heb mijn MacBook Pro op mijn beamer aangesloten met een HDMI-kabel van eBay (5 euro) en dat werkt prima. :j

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 14:00

Wat een ellende is het om er andere beltonen op te zetten zeg, inmiddels een half uur verder en nog niet opgeschoten

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 14:21

Meraki, ik heb daar zo'n appje voor gedownload.
Was ook al hele tijd aant sukkelen met bestandsnamen ed en via de app was't in 5 min gepiept

Ringtone Designer dacht ik

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 14:27

Ik zal even zoeken! Ik haal ze namelijk van Zedge af..

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 14:28

Ik maak altijd zelf m'n ringtones. Delen van leuke liedjes. :))

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 14:28

Ik heb deze idd ook zelf gemaakt via m'n app, zijn 30 sec uit de SATC-tune :P

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 14:39

GELUKT ein-de-lijk!

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 11:43

Hoi meiden!

Misschien een beetje domme vraag maar hoe downloaden jullie, jullie muziek?
Ik deed het altijd met Realplayer maar die doet het nu vaag..
Heb trouwens een Iphone 4 :)

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 12:12

via een youtube converter, die overzet naar mp3
Nog nooit last mee gehad

harriehoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 12:42

Is er hier iemand die mij kan uitleggen hoe je op de nieuwste versie van iTunes muziek op je iPhone moet krijgen? Bij een oudere versie lukte mij dat wel, maar nu snap ik het niet. Ik heb een nieuwe laptop waar ik deze nieuwe er op heb zitten. Ik heb zo'n programma dat je van YouTube kan downloaden. Dan komt het in een apart mapje op de computer te staan en dan opende ik het nummer altijd in iTunes. Daarna sleepte ik het altijd links in mijn iPhone. Maar dit lukt niet meer?
En ik heb een nieuwe laptop dus de nieuwe iTunes. Maar ook krijg ik de "inhoud" van mijn mobiel er niet op. Als je mij begrijpt. Dus dan heb ik het vooral over de muziek...

Ik weet niet of het belangrijk is, maar ik heb de iPhone 3GS.

Is hier iemand die mij kan helpen?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 12:47

Ik krijg, als ik mijn telefoon wil updaten, op mijn nieuwe laptop ook allemaal rare meldingen over dat bepaalde dingen die ik via mijn oude laptop op mijn telefoon heb gezet niet op de nieuwe laptop staan. Weet zo niet meer precies welke melding dat is, maar krijg het ook niet opgelost.
Hij maakt trouwens ook niet automatisch meer een back-up van mijn telefoon en ik krijg ook geen back-up in de icloud geplaatst.

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 19:13

Ik heb de zoekfunctie hieronder al gebruikt, maar ik kwam alleen maar bij mensen die iets gelukt is zonder dat ze hebben laten weten hoe het moet, vandaar dat ik mijn vraag hier eventjes stel.

Ik heb sinds eergisteren een iphone 4s, hiervoor nog nooit een iphone gehad en heb een aantal dingen erop geïnstalleerd waaronder what's app. Aangezien ik daar al een account bij had bleven daar wel telefoonnummers in staan maar geen namen. Wanneer ik bij deze namen op "voeg toe aan contacten" klik kan ik het invullen en krijgen ze ook een naam, maar wanneer ik naar mijn adresboek ga in mijn iphone zelf staat er helemaal niemand in mijn adresboek.. Ik kan ook bij algemene instellingen van mijn iphone geen kopje over what's app vinden.. Iemand enig idee hoe ik gewoon contacten kan toevoegen aan mijn adresboek van mijn iphone via What's app? Of hoe ik het probleem zou moeten oplossen?