Want ik heb ook ipad 16 GB die is al bijna vol

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SecretLIN schreef:ik vind de iphone echt 10x niks..
de huawei bevalt tot nu toe goed doet me een beetje aan de experia denken.. een wolfgang heb ik hier ook nog liggen..
Quad schreef:Inderdaad niet voor de Galaxy Ace of Gio gaan, traag en weinig opslag en werkgeheugen.
De iPhone 5c gaat een iPhone 4s prijsje krijgen, duur dus.
De iPhone 4s zal iets in prijs dalen maar blijft de vraag hoeveel.
Ook komt er in elk geval een iPhone 4s 8GB versie, prijskaartje weet ik momenteel nog niet maar die zal dus ook wat lager komen te liggen.
@xZiva, waarom persé een grote telefoon? Je zou kunnen kijken naar de Samsung Galaxy Grand, maar die heeft maar een resolutie van 480 x 800, en dat op 5" is echt een bagger scherm.
Kijk naar de LG Nexus 4, top toestel en met 4,7" niet echt klein.
meikemarieke schreef:SecretLIN schreef:ik heb hem bij de Makro ( eigenlijk belcompany dus gekocht) dus gewoon gelijk in de winkel
Kreeg vandaag te horen dat de G615 helemaal niet meer leverbaar is....
Als alternatief bieden ze de HTC One S Black of de Huawei Ascend G700.
Iemand ervaring?
xZiva_ schreef:Quad schreef:Inderdaad niet voor de Galaxy Ace of Gio gaan, traag en weinig opslag en werkgeheugen.
De iPhone 5c gaat een iPhone 4s prijsje krijgen, duur dus.
De iPhone 4s zal iets in prijs dalen maar blijft de vraag hoeveel.
Ook komt er in elk geval een iPhone 4s 8GB versie, prijskaartje weet ik momenteel nog niet maar die zal dus ook wat lager komen te liggen.
@xZiva, waarom persé een grote telefoon? Je zou kunnen kijken naar de Samsung Galaxy Grand, maar die heeft maar een resolutie van 480 x 800, en dat op 5" is echt een bagger scherm.
Kijk naar de LG Nexus 4, top toestel en met 4,7" niet echt klein.
ik wil graag een grote telefoon, ik vind dat zelf mooi en wil absoluut geen kleine meer zoals nu (samsung galaxy ace plus)
lg gaat het sowieso noooit meer worden, aangezien ik die al eerder heb gehad en er geen fan van ben