Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Diertjec schreef:Thanks! Dat zijn een hoop tips waar ik mee aan de slag kan.
Hoop schoonmaak werk zo in een 'nieuw' huis
Als die bruine pot in een nieuw huis is dan zou ik overwegen om er een andere pot in te zetten.
prompter schreef:Omdat hier de ervaringsdeskundigen zitten: ik overweeg om een Bissell reiniger te kopen, niet voor de vloer maar voor de bekleding van bank en autostoelen
Is hier iemand die zo'n apparaat hiervoor gebruikt? En zo ja, welk type en bevalt hij?
Diertjec schreef:Als die bruine pot in een nieuw huis is dan zou ik overwegen om er een andere pot in te zetten.
prompter schreef:Omdat hier de ervaringsdeskundigen zitten: ik overweeg om een Bissell reiniger te kopen, niet voor de vloer maar voor de bekleding van bank en autostoelen
Is hier iemand die zo'n apparaat hiervoor gebruikt? En zo ja, welk type en bevalt hij?
Suzanne F. schreef:prompter schreef:Omdat hier de ervaringsdeskundigen zitten: ik overweeg om een Bissell reiniger te kopen, niet voor de vloer maar voor de bekleding van bank en autostoelen
Ja daar denk ik ook over! Als ik de filmpjes zie word ik heel enthousiast. Maar misschien dat ik beter een keer zo’n ding kan huren bij Boels ofzo.
_Anne_V schreef:Ik heb de afgelopen dagen met mijn vriend de zolder opgeruimd. Hij had daar veel afgesloten plastic bakken met oude boeken staan. In sommige van die bakken was condens zichtbaar op de deksel en stond er een klein beetje water aan de bodem van de bak. Er staan vochtvreters op zolder, zou dit de oorzaak kunnen zijn of weet iemand anders waar het aan ligt?
_Anne_V schreef:Wat zouden we daar het beste tegen kunnen doen Foxy? Regelmatig de bakken even opzetten, zodat het vocht weg kan?
chanicha schreef:Je kan ze in een vuilniszak doen met een schaaltje ammonia en de zak dichtbinden, paar uur laten staan en dan schoonmaken of baking soda er opdoen en inspuiten net azijn en in laten trekken.
Ik vind het zulke rotdingen die pannendragers, blij dat ik nu inductie heb.