Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vooral bijen en vlinderplanten
Mooi dat je konijnen een grote ren krijgen, loslaten zou ik ook niet doen, graven, knabbelen... Die van mij mogen straks in de achtertuin regelmatig even 'echt' los, maar dan gaan er hekjes om de bloempotten en het bordertje! In de voortuin mogen ze in 'het seizoen' weer in de rennen grasmaaien. Ik heb helaas achter een kleinere tuin dan voor, maar ach, het is hier vrij rustig, dus in de voortuin zitten kan ook prima.
Kijken of het lukt...
vlinderstruik had ik daar ook, alle planten uit die tuin staan nu bij m'n ouders maar die kunnen tzt weer deze kant op. Meer bloemen vind ik inderdaad een goed idee. Hou zelf wel van pioenrozen, dahlia's en meer. Gelukkig heb ik nog een aantal tuinlandbonnen en is mijn moeder altijd bloemiste geweest, gaat wel goedkomen denk ik
Wel jammer dat er geen één zo werd als volgens de verpakking...
Jammer van je dahlia's zeg! Nieuwe poging volgend jaar? Foto's zal ik zeker posten!

In het midden komt nog wat water, met een molensteen, vetplantjes en mos. Ben ik ook dol op
die geven niet veel rotzooi, geven mooie bloesem in het voorjaar.. maar ze worden niet heel mooi vol en groen in de zomer.
!

Bij mij allemaal wat kleiner. :p Maar er moet nog wel wat gebeuren ja... Kan echt wel heel mooi worden en wat goed dat je aan bijen- en vlinderplanten denkt! Bij mij is het ook een paradijsje geworden voor die dieren
Wil er alleen nog wat vlinderplanten bij 

Joolien schreef:Ik ben verliefd geworden op deze stenen, en ook een beetje op de prijs
http://www.slimbestraten.nl/sierbestrat ... euze-1713/
Maar als jij ze mooi vindt, des te beter he!