Ik heb een vraag.. Ik heb een iphone4 en sinds gisteren ontvang ik geen sms'jes meer. Heb mijn telefoon al een paar keer opnieuw opgestart en mijn berichtenbox leeg gemaakt. Weten jullie wat het kan zijn?
Ik heb de nieuwe macbook Air gekocht, heb hem nu een week.. en wil nooit meer terug naar een windows computer!! Wat een heerlijk ding, ik heb 13" vond 11 toch te klein in de apple store
Wat hebben jullie erop Office of Pages? En verschilt het nou veel of niet.. in de winkel vond ik alleen door het prijsverschil al dat ik wel voor pages kon gaan
Ik heb pages. Maar gebruik zelden zulke programma's thuis. Dus daarom de goedkoopste. haha
Anoniem
Geplaatst: 09-07-13 21:29
Hallo bokkers,
Ik kan jullie hulp wel gebruiken..
Sinds vanochtend doet mijn Ipad het niet meer . Het appellogo blijft maar in beeld staan en resetten helpt niet. Als hij uit staat en ik doe mijn adapter eraan komt t logo ook in beeld maar verder doet mijn Ipad dus niks meer. Ik heb er geen garantie meer op.
Wat js dit probleem en hoe los ik het op? Is hij dood?
Morrie
Geplaatst: 09-07-13 21:49
@Lasca dat wordt een rondje naar de computerturk, die krijgt hem wel weer aan de praat
Ik heb al weken ruzie met Ziggo, nieuw modem gekregen, dezelfde ellende: geen wifi. Ze houden vol dat mijn (windows)laptop niet goed is, maar waarom heb ik dan ook geen wifi op IPhone en IPad????? Nee, ze ondersteunen geen Apple apparatuur *duh* kom ik straks aan met de IMac.......
De glasvezelkabel is vandaag de grond in gegaan hier voor de deur, ik kan niet wachten tot ik van die Ziggo-bende af ben.....
even een vraagje sinds vanmiddag doet me whats app heel raar (Iphone 4S) en me internet doet het niet staat wel aan. heeft iemand enig idee wat dit is ? en heb trouwens nog genoeg mb's heb het nagekeken.
Dat is geen enkel probleem Andersom kan het wel eens bokken, als je een niet-Apple lader gebruikt met je iPhone/Pad/Pod. Er moet namelijk een stukje intelligentie aanwezig zijn in de oplader anders kan je er vanaf de 3GS niets mee. Het is overigens zo dat steeds meer opladers dat gewoon aanwezig hebben, dus 99 van de 100x werkt het prima
Intelligentie in een lader? Nooit van gehoord. Ik heb zo'n autolader bij de Action gehaald voor een euro, en daar kan ik mijn kabeltje met iphone gewoon insteken en het werkt
Ja zo noemen ze dat nou eenmaal, ik heb het ook niet verzonnen Waar het op neer komt is dat er op de stroompinnen (pin 1 en 4, de buitenste van een USB kabel) gewoon +5 Volt en een - moet staan, maar op de datapinnen moet ook een kleine stroom staan, dacht 1,7 Volt maar pin me daar niet op vast. Staat die stroom er niet op herkent je mobiel het niet als een snellader en kan je dus niet opladen. Hetzelfde heb je als je een "nieuwe" TomTom hebt (ééntje met micro USB aansluiting), die kan je ook alleen maar met een "slimme" lader opladen.
Idioot? Jazeker. Maar het is helaas echt zo. Jij hebt dan net geluk dat die spanning wel in jouw el cheapo snoertje zit
Ik heb de 2 topics globaal doorgespit, maar kan het nog niet vinden. Ik heb een ipod touch maar vroeg me af of ik echt itunes nodig heb om er muziek op te zetten. Vind het zo'n drama programma. Is er een ander programma wat ook werkt?
Ik heb ook nooit gehoord van een andere oplossing dan itunes. Ik verwacht dat als er al alternatieven zijn, dat dat alleen werkt als je apparaat is gejailbreakt.