Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Het appellogo blijft maar in beeld staan en resetten helpt niet. Als hij uit staat en ik doe mijn adapter eraan komt t logo ook in beeld maar verder doet mijn Ipad dus niks meer. Ik heb er geen garantie meer op.

Andersom kan het wel eens bokken, als je een niet-Apple lader gebruikt met je iPhone/Pad/Pod. Er moet namelijk een stukje intelligentie aanwezig zijn in de oplader anders kan je er vanaf de 3GS niets mee. Het is overigens zo dat steeds meer opladers dat gewoon aanwezig hebben, dus 99 van de 100x werkt het prima
Waar het op neer komt is dat er op de stroompinnen (pin 1 en 4, de buitenste van een USB kabel) gewoon +5 Volt en een - moet staan, maar op de datapinnen moet ook een kleine stroom staan, dacht 1,7 Volt maar pin me daar niet op vast. Staat die stroom er niet op herkent je mobiel het niet als een snellader en kan je dus niet opladen. Hetzelfde heb je als je een "nieuwe" TomTom hebt (ééntje met micro USB aansluiting), die kan je ook alleen maar met een "slimme" lader opladen.
oh nee.... heb wat gegoogled en daar hebben ze het over mediamonkey.
Ik heb spotify
Maar zo deed ik het eerst ook, redelijk omslachtig maar dan heb je wel je muziek