Over 6-8 weken kunnen we er na verwachting in, heb zoveel zin om alles naar onze zin te maken, meubels halen, behangen enzo!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annemiekbram schreef:![]()
Wij wachten op een starterslening van de gemeente...kan nog wel ff duren..als we uberhaupt al iets krijgen.. het potje is namelijk leeg!
Hypotheekverstrekker en makelaar willen een voorlopig koopcontract samenstellen voor ons.
Iemand enig idee of er dan andere mensen met dat huis bezig kunnen??
Of mag dat dan niet omdat wij er al mee bezig zijn?
Qimm schreef:heeft er hier iemand ervaring met erfpacht? Ik probeer te begrijpen wat het is, maar wikipedia maakt het me niet heel makkelijk. heeft iemand een jip en janneke uitleg?
Het lijkt me niet heel handig, maar we hebben nu 2 'objecten' gezien die echt prachtig zijn en voor een heel leuke prijs (door de erfpacht denk ik dan?)
Wat is nou 'the catch'?
Qimm schreef:heeft er hier iemand ervaring met erfpacht? Ik probeer te begrijpen wat het is, maar wikipedia maakt het me niet heel makkelijk. heeft iemand een jip en janneke uitleg?
Het lijkt me niet heel handig, maar we hebben nu 2 'objecten' gezien die echt prachtig zijn en voor een heel leuke prijs (door de erfpacht denk ik dan?)
Wat is nou 'the catch'?