Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nevica schreef:Werkt dat ook als je echt enorm hardnekkige kalk op de douchewand van glas hebt? Ik heb echt al alles geprobeerd en niks lijkt ook maar iets te doen...
Olympia96 schreef:Waarschijnlijk een open deur, maar gezien de terugkerende kalkproblemen, een waterontharder is het recept tegen kalk. Ja het is een investering (al vind ik het voor wat het oplevert meevallen), maar echt onze beste aankoop ever. En als je verhuist, neem je ‘m gewoon mee.
_San87_ schreef:Maar natuursteen is ook wel wat anders dan porselein of glas, echt totaal geen vergelijking.
Mijn aanrecht maak ik enkel schoon met Marcel's green soap of groene zeep. Terwijl ik de tegels, het toilet en het glas in de badkamer rustig met azijn en bleek bewerk, bij wijze van dan, want bleek gebruik ik niet meer.
Ceetje_bokt schreef:Olympia96 schreef:Waarschijnlijk een open deur, maar gezien de terugkerende kalkproblemen, een waterontharder is het recept tegen kalk. Ja het is een investering (al vind ik het voor wat het oplevert meevallen), maar echt onze beste aankoop ever. En als je verhuist, neem je ‘m gewoon mee.
Welke heb jij? Ik kijk al best lang naar een waterontharder, maar iets met bomen en bos én een vrij kleine ruimte in de meterkast.
MissWeenie schreef:Heeft er hier iemand ervaring met de luchtreiniger van Rolfstone welke als beste uit de test is gekomen bij de Consumentenbond? Je hebt een grote en een kleine. Er zijn veel goede recensies, maar zoals altijd ook kritische. Ik vraag me af in hoeverre de positieve reacties echt zijn, aangezien het wel echt even een social media hype ding lijkt te zijn?
Diertjec schreef:Hebben jullie goede tips voor bruine aanslag in het toilet?![]()
We hebben al de foam van pink stuff erin gehad, maar niet veel verbeterd helaas.
Diertjec schreef:Hebben jullie goede tips voor bruine aanslag in het toilet?![]()
We hebben al de foam van pink stuff erin gehad, maar niet veel verbeterd helaas.