@muze: ronde natuurkunst is er op google genoeg te vinden

https://www.google.com/search?q=ronde+k ... 4&dpr=1.35
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Muze schreef:Iemand tips voor mooie ronde “ muur kunst”?
Op de slaapkamer wil ik op een grote lege wand iets met een afbeelding in rustige tinten/ print, denk aan bos, strand, zee, hert/ rund, dus iets met natuur..
Het moet dus wel rond van vorm zijn.
996981 schreef:Ik lees hier graag mee. Zo leuk om te zien hoeveel verschillende stijlen en woningen mensen hebben. Zelf durf ik door het grote VT-wonen gehalte van onze inrichting geen foto’s te plaatsen
Roodvos schreef:996981 schreef:Ik lees hier graag mee. Zo leuk om te zien hoeveel verschillende stijlen en woningen mensen hebben. Zelf durf ik door het grote VT-wonen gehalte van onze inrichting geen foto’s te plaatsen
Zolang het geen deprimerende 50-tinten zwart met wit en antraciet als contrastkleur is kan het altijd.
En jij vindt het mooi en voelt je er thuis, dat is het belangrijkste.
996981 schreef:Needje schreef:Oh ik ga ook prima op gewoon simpel zwart en wit hoor!
edit:
[ [url=m/l4j2vL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi! Ik zou zelf nog een kleed bij de bank doen denk ik
Needje schreef:996981 schreef:
Mooi! Ik zou zelf nog een kleed bij de bank doen denk ik
Wat voor iets had je in gedachte?
Ik weet het zelf nl niet.
En heb ook katten die in en uit lopen met hun modderpoten als het zeikweer is.
Muze schreef:Iemand tips voor mooie ronde “ muur kunst”?
Op de slaapkamer wil ik op een grote lege wand iets met een afbeelding in rustige tinten/ print, denk aan bos, strand, zee, hert/ rund, dus iets met natuur..
Het moet dus wel rond van vorm zijn.
Eulogy schreef:Ik vind het bij een ander wel mooi maar voor mezelf zou ik inderdaad wel een stukje persoonlijkheid missen. Ik heb veel groen, dat zie je nu ook best veel maar ik vind het gewoon heel mooi
Wij gaan in januari verhuizen dus ik kan weer los met een heel nieuw interieurEn meteen een vraag. Het raam in onze nieuwe woonkamer is meer dan 3 meter breed (ik ga zaterdag even exact meten) en ik wil graag van die horizontale zwarte houten jaloezieën (zulke: https://www.karwei.nl/assortiment/karwe ... /p/B627130 ). Dat wordt denk ik maatwerk, maar heeft iemand hier ervaring mee met een vrij breed raam? Ik ben bang dat ze door gaan zakken omdat ze ook relatief zwaar zijn. Alternatief is 2 losse maar ik zie dat niet zo voor me, ben bang dat dat snel rommelig wordt.
Eulogy schreef:Ik vind het bij een ander wel mooi maar voor mezelf zou ik inderdaad wel een stukje persoonlijkheid missen. Ik heb veel groen, dat zie je nu ook best veel maar ik vind het gewoon heel mooi
Wij gaan in januari verhuizen dus ik kan weer los met een heel nieuw interieurEn meteen een vraag. Het raam in onze nieuwe woonkamer is meer dan 3 meter breed (ik ga zaterdag even exact meten) en ik wil graag van die horizontale zwarte houten jaloezieën (zulke: https://www.karwei.nl/assortiment/karwe ... /p/B627130 ). Dat wordt denk ik maatwerk, maar heeft iemand hier ervaring mee met een vrij breed raam? Ik ben bang dat ze door gaan zakken omdat ze ook relatief zwaar zijn. Alternatief is 2 losse maar ik zie dat niet zo voor me, ben bang dat dat snel rommelig wordt.
MyWishMax schreef:Ik heb in de winter idd een kleed! Ondanks hond met moddenpoten en haar. Ik zou het liefste een mooi wollen kleed willen in het wit oid. Die geknoopte als je begrijpt wat ik bedoel, maar dat is niet praktisch jammer genoeg. Ook hoogpolig niet. Dus heb ik een goedkoop kleed, meer praktisch als mooi. Maar voegt wel wat toe en in de winter fijner haha