Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:zo ontzettend herkenbaar. Mijn huis is minder oud en hoefde (veel!!!) minder aan gedaan te worden, maar dat "oh, maar als ik toch dit aan het doen ben dan kan ik net zo goed direct even..." is zo herkenbaar
.
Sterkte
palousa_boy schreef:Ik weet van gekkigheid niet eens waar ik moet beginnen, er is zoveel te doen overal.. vaak komt het er op neer dat ik hier een stukje doe, dan daar een dingetje, volgende keer weer ergens anders, en dat is dan vaak niet eens echt af maar dan is iets anders plotseling spoed of werkt het weer niet mee bijvoorbeeld
Prairy schreef:Haha help je hebt een klusser
Ik heb het plafond in onze badkamer gestuct, wat een k.t werk! Dat doe ik dus nooit meer, de muren van de woonkamer en keuken zou ik eerst ook zelf doen, dat hebben we voor 2000 euro mooi laten doen.
Ik zou als je de indeling nog wil wijzigen, geen plafond meer maken, die balken zien er best goed uit en dan kun je er niet weer muizen tussen krijgen.
Ethelate schreef:Ow, heerlijke update![]()
Hij is lekker bezig en dit gaat hem vast heel veel helpen qua allergieën. Lekker steriel maken
Hutcherson schreef:Oh die kerel van mij is super handig en ik kan ook best wel wat maar hij vind het niet leuk.jullie project is voor mij ook een droom. Lijkt me geweldig. Maar vrees dat er heel wat chaggerijnige donderwolken boven zijn hoofd zouden hangen.
superpony schreef:Lekker bezig. Heeft ie tijdens het slopen dan geen last? Ik vind de mondkapjes nooit zo geweldig werken.
Wij hadden als eerste de zolder vloer eruit en hebben toen van bovenaf het plafond gezogen, hahaha. Is wel al met gipsplaten en zat oude isolatie tussen. Dat is weg, alles is schoon, nieuwe glaswol en grotendeels alweer dicht.
Wij hebben in onze slaapkamer gestuct, maar willen het nog een keer bijwerken als we klaar zijn. Was op het laatst een beetje ene haast klus en ondanks led werk lampen/stralers toch wat dingen niet goed genoeg kunnen zien.
De oude slaapkamer bleek vol schimmel te zitten en ben echt wel blij met onze nieuwe, iets grotere schone, slaapkamer. Is nog steeds niet heel groot, maar we willen straks ook eens klaar zijn en niet voor een meter muren verplaatsen.
Voorlopig wonen wij hier en wij vinden het prima denken we dan. Wat anderen na ons doen, moeten ze dan maar zien.
Hoe gaat de ijsco?
xXutopiaXx schreef:Hahaha die vent van jouBen benieuwd hoe het stuken gaat bevallen!! Wel zo fijn om inderdaad voor zo'n lange periode toch een schone slaapkamer te hebben, mee eens
![]()
Pikkepor schreef:Hahaha ik heb hardop gelachen om je man zijn actie. Ook wel echt een herkenningspuntjeik doe dit niet meer klussen (dan weet ik altijd heel gestructureerd te vertellen hoe/wat/waar/wanneer) maar als ik ga poetsen... Dan wil ik even stoffen en zuigen en voor je het weet heb ik een laatje in de kast geopend om iets op te bergen en ben ik vakantiefoto's van 4 jaar geleden aan het ordenen.
superpony schreef:Haha, ik vind je pp op een octopus gaan lijken![]()
Volgens mij zou er nog wel wat sneeuw aankomen, dus wie weet
pmarena schreef:Komt er nou serieus ook alweer mos op je nieuwe pannen...?
Prairy schreef:Pikkepor schreef:maar als ik ga poetsen... Dan wil ik even stoffen en zuigen en voor je het weet heb ik een laatje in de kast geopend om iets op te bergen en ben ik vakantiefoto's van 4 jaar geleden aan het ordenen.
Ik wilde soms dat ik daar wat vaker last van had als 1x per jaar ofzo
Pikkepor schreef:Het klinkt beter dan het is... uiteindelijk resulteert het meestal in meer zooi en niet gepoetst want tijd is op...
neile schreef:Mag ik toegeven dat ik wel een beetje onderschat had in welke staat jullie huis is? Met die laatste foto's merk ik pas wat een ontzettende klus jullie huis nog is/zal zijn. Ik dacht "Oh die mensen hebben hun paardenstuk op orde, dan zal het huis wel min of meer doenbaar zijn" maar goeie grut.. Jij hebt écht nog veel werk te doen om het daar echt fijn leefbaar te maken. Wil je niet demotiveren hoor, ik had het gewoon onderschat.Langs de buitenkant zou je dat niet zeggen van je huis, zeker niet met dat nieuwe dak.
Ir111 schreef:Wow, wat een facelift, zo'n nieuw dak/windveren!
Lys_PPA schreef:Even onder mn meeleessteen vandaan: Gaaf die luchtfoto's! En dat nieuwe dak maakt echt al veel verschil. Goed bezig!
xXutopiaXx schreef:Jaaa zo mooi!! Superleuk om te zien!!![]()
![]()