Spannend Tooeet! Maar ook heel lastig om van tevoren alles te moeten bedenken. Je weet bij voorbeeld nooit precies waar je eettafel komt te staan. Wij gaan misschien voor hanglampen met flexibele armen. Het nieuwe huis slaapt overigens hééééérlijk!
Supermooi huis Hedi!
Spannend Merel!
Gister eindelijk het laatste stukje vloer in hal en toilet betegeld. Eerder kon dat niet omdat de vloer te vochtig was. Verder is het echt al een huis aan het worden. Ik zal binnenkort eens foto's plaatsen, als man en kinderen de deur uit zijn
Dank jullie wel! Wij hebben vandaag de brief gekregen!! Uitnodiging voor de oplevering
12 april de vooroplevering en 2 mei de officiële oplevering En dan gaan we klussen!
Rebel_Jits
Geplaatst: 02-04-17 20:38
Drie maal raden wie er alsnog een huis heeft weten bemachtigen Vorig jaar 4 maanden gezeik en gezeur en eigenlijk wilde ik het nieteens opnieuw proberen. Maar het project-mannetje wist nog iemand waar ze een lening zonder veel eigen middelen konden doordrukken. Vooruit, die mocht het proberen. Na 4 weken lang niet hopen en er niet aan durven denken, kregen we afgelopen week toch een telefoontje dat het rond is Dinsdag even langsgaan voor wat details en een handtekening. En daarna kan het wachten beginnen! Tweede helft van 2018 pas klaar, maar de huizen uit de vorige fase zien er al top uit.
Jullie wonen er al wel Noviceh? Moest er nog veel gebeuren toen jullie er zijn gaan wonen? Ik ben benieuwd naar foto's!
Kijk, dat begint al op te schieten! Welke datum hadden ze vooraf voorspelt _Hedi? Wat moet je allemaal nog doen? Wordt het huis casco opgeleverd?
Gefeliciteerd Rebel_Jits!
Bij ons is de bouwplaats inmiddels afgezet met hekken. Wij zijn met de plattegrond gaan uitstappen waar ons huis ongeveer zou moeten komen. Als het goed is kijken we recht op het toekomstige haventje en er blijft nog een heel mooi stuk groen over bij onze voordeur. Fijn!
Tooeet: ze hadden oorspronkelijk eind maart in de planning. Maar door vorst en onze buren (die pas halverwege de bouw in het plan gestapt waren en toch ook wel een uitbouw wilde die gezet moest worden nadat de huizen zelf klaar waren) is het nu dus een maandje later geworden. De badkamer en wc zijn af als we de sleutel krijgen, in de eerste week gaan ze de zolder hopelijk behangklare maken (beetje raar dat dat niet op de meerwerk lijst stond), en komen ze de gietvloer leggen beneden. Wij gaan zelf op de eerste verdieping en de zolder laminaat leggen en het volledige huis behangen met vliesbehang. Dan alles schilderen. In de 3e week word de keuken geplaatst en rond die tijd ook de meeste meubels geleverd ^^ Ik vond het zo gaaf toen ons huis eenmaal uitgegraven was in het begin! Dan kun je je echt een voorstelling maken van; hier kom ik straks mij huis binnen en daar is de woonkamer
Ja onze gietvloer is van flexibel kunststof straks een harde cement gietvloer werd ons ook afgeraden. Maar wel 2 kleuren grijs door elkaar geveegd voor een betonlook ^^
Het is klaar!! Morgen voorschouw en 2 mei krijgen we de sleutel dan kan het klussen beginnen!
noviceh
Geplaatst: 11-04-17 20:15
Wauw.....! Tof Hedi! Wat raar trouwens dat jullie geen verhard stuk hebben om met de auto voor de garage te komen? Jij ziet er trouwens een stuk gelukkiger uit dan hij, nu al vrees voor klussen? Beetje plan van aanpak gemaakt?
Jullie al in de startblokken met fototoestel Merel?
Tooeet: jullie huis beloofd zo te horen wat moois te worden! Wij wonen er nu inderdaad, officieel vanaf 25 maart. En het bevalt super!!!
Ons favoriete zithoekje
En de zitkamer vordert ook al aardig! Wel een beetje kaal nog, de lijstjes moeten nog worden gevuld en de plant zal nog flink gaan groeien.
Wat mooi noviceh! Ik kan ook niet wachten tot we aan de slag kunnen Hij wist niet dat hij op de foto stond ^^ ja we hebben al een aardig plan liggen haha. En we willen heel snel de oprit laten leggen dus dat komt wel goed, voorlopig maken we straks maar even ge ruik van de parkeerplaats achter het huis.
De voorschouw was trouwens super. Paar kleine puntjes waar nog naar gekeken gaat worden maar alles zag er goed uit Dat worden nog 2 lange weken wachten haha.
Ja voor ons kookeiland Nee die gaat mee met de officiële oplevering
noviceh
Geplaatst: 13-04-17 12:31
Mooi Hedi! Grappig om te zien hoe alles al gereed is voor wat komen gaat. En bij jullie ook al een witte waas over de muren. Zie je tegenwoordig veel bij nieuwbouw.
Hier net een inbouwafvalbak in de keukenkast voor afvalscheiding gekocht. Onze grote Wesco staat al dagenlang met een klein bodempje restafval, met daarnaast een zak voor plastic. Verder eindelijk definitieve kapstokken en een deurmat!