*komt na lange tijd meelezen weer binnen vallen*
Annemiek80 schreef:Dus ik hoop over een maandje/6 weken oid, tuinkers, basilicum, bieslook, rucola en peterselie vers te hebben
Hier ook kruiden geplant ... groeit allemaal goed, nu deze grijze weken ziet een deel helaas wel wat bleek ... maar ik zie me er nu -helaas- nog niks van gebruiken. Het is allemaal nog zo klein. Heb het denk anderhalve maand staan nu. Koriander ziet er wel al uit zoals het zou moeten, de dille begint de juiste vorm te krijgen ... en de rest ziet er nog hopeloos uit. Rozemarijn stengeltje met 3 mini blaadjes (maar ruikt al wel goed), de munt lijkt net mini onkruid, de bieslook is al wel redelijk hoog maar nog heel erg dun en de salie heeft veel stengel weinig blad
Maar inderdaad het staat hartstikke gezellig en ach het was bij elkaar nog geen euro bij de action 
Iemand toevallig een idee wanneer je die het beste kan overzetten in een andere pot? Ze staan nu in een oud terrarium (kas effect) met alle 6 .. laag grond van een cm of 6-7 (aarde was op
). Het zou wel leuk zijn als ik ze uiteindelijk daadwerkelijk kan gaan gebruiken!
Chantal, wat balen van je portemonnee! Gelukkig nog wel terug gevonden, scheelt toch weer een hoop gedoe en geld met nieuw rijbewijs vragen etc. Maar als mensen gewoon eens van elkaars spullen af konden blijven..
Olikea, altijd lekker een high tea! Kost wat, maar dan heb je ook wat