Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yvankaxx

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 17:57

Ik vind die Htc desire 500 ook wel mooi, maar die is wel errug groot.. Is dat wel beter omdat hij nieuwer is, of maakt dat niet uit met de s3 mini?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 13:09

Pfoee bokt ik heb even jullie hulp nodig.
Ik kan 2dehands een gloednieuwe Huawei Ascend G525 kopen voor 150,- euro.
Hij is nooit gebruikt, die jongen had hem gewonnen maar heeft zelf een goede smartphone.

Pff doen of niet? Ik heb het niet zo op Chineesjes maar over Huewei is iedereen wel relatief tevreden toch?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 13:28

Yvankaxx schreef:
Ik vind die Htc desire 500 ook wel mooi, maar die is wel errug groot.. Is dat wel beter omdat hij nieuwer is, of maakt dat niet uit met de s3 mini?

Hij valt mee hoor met het formaat, is een midrange telefoon dus niet zo'n moderne koelkast en geen mini, mooi een tussenformaat.

XxDancexX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 13:58

Hoe vinden jullie een 5" telefoon?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 14:30

Heb een tijdje eentje gehad. Eerste paar uur was het echt niks maar daarna... Zalig! Dan wil je echt niet anders meer.
Groot toetsenbord dus je hebt niet per ongeluk een lettertje mee, en door het grote scherm is internetten heel duidelijk maar het vraagt vaak wel veel batterij waardoor je iedere dag moet opladen.

XxDancexX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 14:38

Oke bedankt, dan ga ik denk de iOcean x7 bestellen :D

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 17:53

Ik denk dat de Oppo Find5 een beter toestel is. :)

XxDancexX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 01:29

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 02:04

Van de drie is de ThL W100 de bekendste, echter heb ik zelf afgelopen week deze gekocht:

Quad @ [HTT] Topic telefoonkeuze

Kostte mij €125,- (exclusief mogelijke douane toeslagen etc) via Banggood. Hij is momenteel onderweg, eergisteren verzonden via DHL en ik verwacht hem volgende week ergens binnen te hebben.

Hij ziet volgens diverse reviews er echt heel soepel uit:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 15:31

Hoi, ik heb even hulp nodig want ik kom er echt niet uit!
Ik ben mijn huidige telefoon (HTC chacha) zat, ik heb vandaag al minimaal 3x via instellingen meer ruimte gemaakt op mijn telefoon. Omdat ik anders niet meer bij mijn muziek en afbeeldingen kan komen. En ik heb echt nauwelijks iets op mijn mobiel staan..
Nu de vraag, wat zouden jullie mij aanraden. De iphone 4 of een samsung galaxy s3.
Ik neem een prepaid met een sim-only. Dit zijn mijn eisen:
- Een beetje leuke foto kunnen maken (ik heb nu 5 megapixel geloof ik? en dat is goed genoeg).
- apps downloaden (spelletjes en andere apps..) want dat kan ik nu niet..
Tja, dat was het wel denk ik? Bij 2 vriendinnen die deze telefoons heb ik nagevraagd en die hadden allebei alleen maar goede dingen over deze telefoons. Als nadeel van de s3 heb ik dat hij zo groot is en niet makkelijk in mijn broekzak past ben ik bang. En om op de camping steeds met een handtas te gaan sjouwen.. :+
En dit is wat mij het meest bezighoudt: is de Iphone 4 niet al te erg verouderd, want er is ondertussen een Iphone 4s uitgekomen en de Iphone 5 en bij de samsung s3 is er nog maar een s4 uitgekomen.. Ughh, luxe probleem :')

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 15:44

de iPhone 4 vind ik zijn geld momenteel niet waard, je hebt voor hetzelfde geld een Galaxy S3 of bijvoorbeeld de LG Nexus 4, en als ik een balletje mag op gooien zou ik eens goed kijken naar de Nexus 4.

Mede door stock Android (momenteel 4.3 maar straks als eerste 4.4 en verder.) en snelle CPU en 2GB werkgeheugen is hij echt snel. En hij ziet er nog leuk uit ook. ;)

Via Belsimpel te krijgen voor €346,-.
Misschien even wachten met de Nexus 4 tot de Nexus 5 uit komt, de Nexus 4 zal wel een prijsverlaging krijgen. Maar nu is hij al best aantrekkelijk geprijsd. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 17:37

Heb nu een paar maanden mijn s3 mini , maar ik verbruik lang niet al mijn belminuten misschien maar 100 van de 400. Data is vrij weinig maar dat gebruik ik door wifi eigenlijk amper maar wil niet minder , en sms is eindeloos dacht ik.. Betaal rond de 40 euro per maand maar momenteel nog de helft

Kan je uberhaupt wel zomaar opzeggen? , kan vast wel terug maar ik zal bellen maandag :') Mijn s3 mini ben ik echt wel tevreden over , niet te groot erg makkelijk en mooie foto's

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 19:33

Quad, dankjewel voor uw reactie. Ik zal eens gaan kijken naar de Nexus 4 en dan ga ik binnenkort wel een keer langs een winkel om hem in het echt te zien net zoals de Galaxy s3. :)

XxDancexX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 23:38

@ Quad

Die ziet er ook goed uit!
En 125 euro valt ook heel erg mee.
Daar ga ik ook even over nadenken :)
Bedankt!

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 01:15

@Denisebobby, ik weet niet waar de Nexus 4 in de winkel tentoongesteld is.. Die is volgens mij alleen online te orderen, ik zou dus eerst even bellen of wat om te vragen of ze die hebben. Via belsimpel te verkrijgen met bijvoorbeeld als provider Tele2 500 bel/sms en 500MB voor 27,50 per maand, wil je toestel los + simonly moet je een provider vindenwat nniet meer als 12,50 per maand kost. (27,50*24 - 350)/24 is de rekensom in dit geval.

@Takkie_Muis, opzeggen zal er niet meer in zitten.. Hoezo zo'n ontiegelijk duur abonnement met een midrange telefoon?

@XxDancexX, ik krijg hem van de week ergens binnen, zal hem sowieso uitgebreid testen ivm WiFi, 3G, GPS en accu.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 08:27

Takkie muis je zit de komende twee jaar daar aan vast of een jar als je dat genomen had.
Kan je niet meer onderuit helaas misschien kan je wel naar een lager bundel maar pas op dat je dan je korting niet kwijt raakt!

sam_antha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 10:14

Pff ik zie door de bomen echt het bos niet meer.. Ik wilde een telefoon als de HTC one, al heeft deze een niet zo'n goede camera en was ik verder aan het zoeken naar een betere maar in een paar weken tijd zie ik de abbonements kosten bij veel providers alleen maar gigantisch hard omhoog schieten ipv zakken terwijl er deze maand nieuwe telefoons uitkomen? Welke telefoon zouden jullie mij aanraden. Ik telefoneer niet heel veel, whatsapp facebook wel en ik maak er veel foto's mee dus een goede camera moet er op zitten. Kwa abonnement kosten wil ik rond de 35 euro uitkomen.

harriehoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 16:55

Wie weet of de iPhone 5C in Nederland verschijnt? Ik heb gelezen dat hij nog niet officieel is aangekondigd en dat hij 10 september waarschijnlijk wordt uitgebracht tegelijk met de 5S.
Maar misschien zijn er slimme bokkers die er veel verstand van hebben? :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 16:59

Dat ga ik even volgen harriehoef vind die 5C er namelijk wel leuk uitzien!

harriehoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 17:02

Ik heb het zelfde! Mijn 3GS begint nu toch echt aan het eind te komen. Deze klinkt aantrekkelijk. :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 17:09

harriehoef schreef:
Ik heb het zelfde! Mijn 3GS begint nu toch echt aan het eind te komen. Deze klinkt aantrekkelijk. :D

Ben benieuwd wanneer hij uit komt hier in BE.

harriehoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 17:21

Ik ben ook benieuwd of er morgen (?) echt uitspraak over gedaan wordt. Ben wel nieuwschierig. Ik hou het in de gaten. :)

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 18:59

sam_antha schreef:
Pff ik zie door de bomen echt het bos niet meer.. Ik wilde een telefoon als de HTC one, al heeft deze een niet zo'n goede camera en was ik verder aan het zoeken naar een betere maar in een paar weken tijd zie ik de abbonements kosten bij veel providers alleen maar gigantisch hard omhoog schieten ipv zakken terwijl er deze maand nieuwe telefoons uitkomen? Welke telefoon zouden jullie mij aanraden. Ik telefoneer niet heel veel, whatsapp facebook wel en ik maak er veel foto's mee dus een goede camera moet er op zitten. Kwa abonnement kosten wil ik rond de 35 euro uitkomen.

Hoe kom je erbij dat de HTC One een slechte camera heeft? Ik wil dat wel eens onderbouwd zien. :)

Via Belsimpel een Galaxy S4:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

harriehoef schreef:
Wie weet of de iPhone 5C in Nederland verschijnt? Ik heb gelezen dat hij nog niet officieel is aangekondigd en dat hij 10 september waarschijnlijk wordt uitgebracht tegelijk met de 5S.

Je mag daar wel vanuit gaan, of Apple moet een beetje onverstandig zijn willen ze de markt niet breed bedienen.
Ik weet eigenlijk niet wat je van de iPhone 5C mag verwachten, als je de geruchten en renders mag geloven gaat het wel een beetje op een kindertelefoon lijken qua uitstraling en feel, want eerlijk.. (goedkoop) plastic en fel gekleurd komt niet echt strak en des Apple's over.

Ik heb een idee dat het een iPhone 4S in een kleurrijk jasje is, en de prijs zal er misschien er ook wel naar zijn.

Hij wordt overigens morgen niet uitgebracht maar gepresenteerd, vaak kan je hem dan wel na 14 dagen in de winkels zien liggen.
Wil je de Event volgen? Dat kan vanaf 19:00 Nederlandse tijd morgen.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 19:26

Haha ik stuurde net een vriendin van me dat ze ook een roze versie gingen uitbrengen en ik moest haar onmiddelijk een berichtje sturen als ze in de winkels liggen :')

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 19:46

harriehoef schreef:

Is gewoon onduidelijk nog mogen is er een Apple event dus dan zullen we meer weten!
Voor nu is gewoon alles een vraag :j