Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sam_antha schreef:Pff ik zie door de bomen echt het bos niet meer.. Ik wilde een telefoon als de HTC one, al heeft deze een niet zo'n goede camera en was ik verder aan het zoeken naar een betere maar in een paar weken tijd zie ik de abbonements kosten bij veel providers alleen maar gigantisch hard omhoog schieten ipv zakken terwijl er deze maand nieuwe telefoons uitkomen? Welke telefoon zouden jullie mij aanraden. Ik telefoneer niet heel veel, whatsapp facebook wel en ik maak er veel foto's mee dus een goede camera moet er op zitten. Kwa abonnement kosten wil ik rond de 35 euro uitkomen.
harriehoef schreef:Wie weet of de iPhone 5C in Nederland verschijnt? Ik heb gelezen dat hij nog niet officieel is aangekondigd en dat hij 10 september waarschijnlijk wordt uitgebracht tegelijk met de 5S.
Maar misschien zijn er slimme bokkers die er veel verstand van hebben?
harriehoef schreef:Wie weet of de iPhone 5C in Nederland verschijnt? Ik heb gelezen dat hij nog niet officieel is aangekondigd en dat hij 10 september waarschijnlijk wordt uitgebracht tegelijk met de 5S.
Maar misschien zijn er slimme bokkers die er veel verstand van hebben?