Mooi geworden. Ik vind het helemaal niet misstaan hoor naast die andere kast zo.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-24 15:26
Wow, zelfs rode letters!
Afijn, veel zonnebloemen waren klaar dus ik ben weer grondig bezig geweest in de tuin. Wat dingen gesnoeid enzo. Dode bloemen eruit gehaald. Het ziet er weer keurig uit. Tuinset aan de kant en onkruid tussen de tegels uit gehaald.
De passiebloem gaat super goed, die is al boven!
Ik heb ook de druif verplaatst naar de pergola. De roos die er stond heeft mijn achterbuurman nu. Hopelijk doet hij het daar beter. Nu hopen dat de druif hersteld en volgend voorjaar weer zijn best gaat doen.
Ja, super goed! De herfst is wel echt in aantocht, alles raakt een beetje uitgebloeid maar dat is logisch. Ik ben benieuwd hoe het volgende zomer er allemaal uitziet.
Suzanne F.
Geplaatst: 01-10-24 22:16
Bellatrix schreef:
Ja, super goed! De herfst is wel echt in aantocht, alles raakt een beetje uitgebloeid maar dat is logisch. Ik ben benieuwd hoe het volgende zomer er allemaal uitziet.
Ja dat is logisch. Fijn dat plant het goed doet!
Artimes
Geplaatst: 02-10-24 22:06
Bellatrix schreef:
Het lekt niet.
Snap jij het?
Nee haha Maar ben benieuwd of het met vertraging alsnog komt maar hoop van niet!
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-24 18:14
Tot nu toe nog steeds niets. Ik heb een velletje keukenrol erin gelegd, dan weet ik het zeker als het geregend heeft.
Net de tuin weer even geharkt, ik merk al dat er minder onkruid groeit. Mijn lavendel doet het nog goed, je ruikt hem nog. En ik heb de laatste zonnebloemen eruit gehaald, ze waren uitgebloeid. Nu is het weer heel open.
En ik heb de kattenkamer opnieuw ingedeeld. Mijn studio die er stond heb ik afgebroken.