Gut wij dachten hier helemaal van wat handig dat prijsplafon, mijn moeder en ik wonen op het zelfde adres, maar in 2 verschillende huizen, dus realiseren ons ineens dat het prijsplafon hier maar voor een huis gaat gelden natuurlijk, ook al hebben we er 2, en we er dus hoe dan ook flink boven uit gaan komen.
Ik huur all in van haar, dus had even nagevraagd wat wij nou eigenlijk kwijt waren aan gas. Het eerste jaar dat we hier woonde 4000m3,

Huizen waren wel slecht geïsoleerd bij aankoop en inmiddels hebben we overal waar mogelijk isolatie toegepast. Ik heb vanaf dit jaar de kachel niet hoger dan 15 en ga bij verwarmen met airco via zonnepanelen als het te koud is, moeder heeft cv standaard op 20, is met pensioen dus altijd thuis, die verbruikt waarschijnlijk het meest, maar heeft het anders gewoon echt te koud.
We hebben nu nog een vast contract voor 1 jaar, maar daarna..
Gelukkig vind ik het een challenge om zo min mogelijk te verbruiken haha, ooit hoop ik volledig zelfvoorzienend te kunnen leven, al vertrek ik dan denk ik wel naar het buitenland

Ondertussen kan ik mensen een oodie aanraden, heb er gister een gekocht en zit nu heerlijk warm op de bank ook al is het maar 17 graden in huis