Ik zou mij ook graag willen melden
.Houd stiekem Funda al een jaar lang dagelijks in de gaten, maar nu we alles ondertekend hebben bij de hypotheekadviseur en de (verkoop)makelaar kunnen we echt aan de slag!
Samen met mijn vriend ben ik op zoek naar een leuk huisje (hoekwoning/twee onder een kap) waarbij het voornamelijk heel belangrijk is dat er een grote garage bij zit.
We hebben namelijk beide motoren, dus er moet genoeg ruimte zijn om ze te stallen en te sleutelen.
Mocht er nog geen garage bij zitten, maar de prijs wel gunstig genoeg zijn om er een te kunnen bouwen is het ook prima.
We zijn beide best wel handig en kunnen veel zelf, maar zien het niet zitten om alles plat te gooien en hele kamer weer opnieuw op te moeten bouwen.
We zijn voor nu nog op zoek naar het gebied tussen Wageningen en Arnhem in.
Spannend, maar heel zin in!

Maar heeeeel blij!!
Hij zou zijn eigen huis niet eens meer kunnen kopen zelfs. Met eenzelfde salaris ander soort werk had hij 60000 meer kunnen krijgen.
Die is dan ook wel uitgekozen. Raar toch.
. De zonnepanelen veranderen in geen zonnepanelen tenzij het wettelijk verplicht wordt. En meer dingen waardoor de interesse alweg was. Niks meer gehoord ook terwijl iedereen bericht zou krijgen.
, maar dit gaat wel ver hoor… Mijn vorige huis is ook na 2 jaar weer doorverkocht. Gelukkig geen vragen over gehad van die kijkers/kopers.
helaas is dat vanwege de afstand tot werk geen optie. Anders was dat wel gebeurd al.
Vandaag begonnen met dingen concreet te regelen, heb nog geen koopovereenkomst en de overdracht zou pas in januari zijn maar dan is het maar vast geregeld. In m'n hoofd heb ik het hele huis natuurlijk al ingericht
Daar zitten wel een aantal voorwaarden aan (niet 100% vd waarde van de woning lenen bijvoorbeeld) maar in ruil daarvoor zijn de verstrekkingsnormen op basis van (toekomstig) inkomen wel heel interessant.
Misschien dat dat met meer mensen zo was/is.