Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DubbelFun schreef:En als dat niet helpt kun je gerust ook licht schuren. Als je het dan nog een blijft zien kun je ook de hele top behandelen met oxaalzuur zodat alles lichter wordt en daarna weer op de gewenste kleur afwerken.
DubbelFun schreef:Ik heb begrepen dat er meerdere soorten Skylt zijn. De PU-gedragen lak kun je schuren, de oliehoudende soort kan wat dieper in het hout trekken en dus moeilijker verwijderbaar zijn.
996981 schreef:Nu word ik wel nieuwsgierig!Ik lees hier graag mee. Zo leuk om te zien hoeveel verschillende stijlen en woningen mensen hebben. Zelf durf ik door het grote VT-wonen gehalte van onze inrichting geen foto’s te plaatsen
996981 schreef:Ik lees hier graag mee. Zo leuk om te zien hoeveel verschillende stijlen en woningen mensen hebben. Zelf durf ik door het grote VT-wonen gehalte van onze inrichting geen foto’s te plaatsen
Cer schreef:Tuurlijk kan je foto's plaasten, why not. Je vind het zelf toch mooi, dat is het belangrijkst
Ik vind de VT wonen stijl een beetje te clean soms, maarrrr dat komt ook omdat ik mijn huis gewoon niet georganiseerd krijg, dus het is deels jaloerzie