Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bonna

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 17:54

Ik probeer ook altijd wel op te ruimen, maar op een of andere manier verzamelen we altijd troep. Dan maar dichte kasten.

Mijn ouders zijn een weekendje weg, als verrassing heb ik samen met broer en zus hun woonkamer geschilderd. Dat wilden ze graag, maar hadden ze elke keer geen tijd voor.

Afbeelding

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 18:00

Wat een mooie kleur!!
En wat een leuke verassing voor je ouders!

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 18:05

Dat is een leuke verrassing! Mooie kleur, hoe heet deze?

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 19:15

bonna.. wat een gave kleur!!
prutsmuts gister en vandaag de badkamer gesloopt. pfff dat dat nog een mooie badkamer gaat wordenAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 19:16

Dat lijkt exact op ons huis momenteel...

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 19:23

Super leuke verrassing!

Hier ook eea buiten gedaan

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 21:33

Ja hoor mensen, het komt uiteindelijk allemaal goed met de heftige verbouwingen. Dit was opeens onze wcAfbeelding

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 21:39

Ceetje_bokt schreef:
Ja hoor mensen, het komt uiteindelijk allemaal goed met de heftige verbouwingen. Dit was opeens onze wc[ [url=m/mMRBcb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Holy :oo

Weet iemand waar je beetje leuk geprijsde eetkamerbankjes kan vinden (bekleed). De leukste die we nu hebben gevonden en lekker zit is 380 euro :=

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 21:51

Gianti schreef:
Ceetje_bokt schreef:
Ja hoor mensen, het komt uiteindelijk allemaal goed met de heftige verbouwingen. Dit was opeens onze wc[ [url=m/mMRBcb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Holy :oo

Weet iemand waar je beetje leuk geprijsde eetkamerbankjes kan vinden (bekleed). De leukste die we nu hebben gevonden en lekker zit is 380 euro :=

:j t komt goed schatje..

Bankjes bij karwei?

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 07:06

Ceetje :oo jeetje..... Succes :')

Gianti ik weet niet in welke stijl je wat zoekt?
Wij zochten iets in een industriële stijl en zijn bij een biertafel bank uitgekomen. Waren nog geen 10 euro kwijt bij een oude rommelaar. Paar kussens erop en zit prima :D

Ik kan hier ook mee posten :D was druk opzoek naar een eigen woning en nu eindelijk iets gevonden.
Krijg de 25e de sleutel en in m'n hoofd alles eigenlijk al ingericht. Ik twijfel alleen nog ontzettend over de kleuren op de muur.
Ik wilde eigenlijk alle muren wit en dan 1 muur een kleur geven maar welke kleur dan :+ en ik heb een witte dressoir kast die dan weer tegen een witte muur moet, die zou ik dan eventueel kunnen verven maar welke kleur die dan weer :+
*Gaat pinterest downloaden *

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 08:04

Dat komt echt goed met de badkamer....Wel veel sterkte, 4 jaar geleden zag ons hele huis er zo uit en dat is ook goed gekomen ;)

Gianti, je kunt ook kijken bij houten meubel outlet. Die hebben vaak leuke eetkamerbanken

Mallow: gefeliciteerd met je woning! Ik zou eerst kijken naar welke kleur je het meeste aanspreekt en dan in die kleur een tint uitkiezen.

Ik heb ook weer wat nieuws boven de bank en nieuwe kleden, dus tijd voor wat fotootjesAfbeelding

en zo wat beter te zien:Afbeelding
Afbeelding

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 08:06

Oh ja...mijn zelfgemaakte horren zitten erin:
Afbeelding

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 08:43

Ceetje_bokt schreef:

Zoooo dan... Die rollen wc papier nog daar hahaha

Ziet er leuk uit Dems75, leuk zo achter en boven de bank :).
Wel eeuuhh... veel kussens haha. En de horren zien er goed uit. Mooier dan echte horren!

Gefeliciteerd met je woning mallow :D

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 10:00

Dems75 : ik wil nog steeds bij je wonen :') Maar als je dat niet zo ziet zitten; wáár heb je die bank gekocht? Is het glad leer of geruwd of..? Zal wel duur zijn ...jouw/mijn smaak kennende _O-

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 10:08

hahaha Martinique...beetje overdaad aan kussens indd. Maar die bank is huge! en dan zitten we zo ver weg bij elkaar....

:D Kom maar hoor MM! plek zat ;) ben je een beetje goed in koken/schoonmaken? iets anders???? *D

edit: die bank is van Be Pure en helemaaaaal niet duur. Is leer met PU laagje...ideale bank vind ik en zit heerlijk! Volgens mij waren we max 1000 euro voor kwijt en hij is ong. 2.75 lang :D

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 10:22

Haha, mijn gesloopte foto was een jaar geleden. Het enige wat toen een beetje lastig was, dat we nergens meer een wc hadden, maar direct na het weekend kon toen een tijdelijk toilet geplaatst worden. Inmiddels is alles al lang klaar :D Afbeelding
Dems wat zijn de afbeeldingen boven de bank gaaf!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 10:38

dems75 schreef:
ha
:D Kom maar hoor MM! plek zat ;) ben je een beetje goed in koken/schoonmaken? iets anders???? *D

edit: die bank is van Be Pure en helemaaaaal niet duur. Is leer met PU laagje...ideale bank vind ik en zit heerlijk! Volgens mij waren we max 1000 euro voor kwijt en hij is ong. 2.75 lang :D

Ehh.. koken? Schoonmaken? Eh... :')

Is dat ook een beetje huisdierproof. dat PU leer? 2,75 is wel heeeeeeel groot hahaha

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 11:11

Ben ik ook benieuwd naar, PU op leer?
Ik ben zelf af en toe aan het kijken en zie dan de keuzes leer en pu/lederlook.

Ik vind die bruine banken zooo mooi <3
Vraag me alleen af of ik het zelf zou doen.

Leuk ook die tuinen hier... Zelf wil ik graag een kleine pergola op de fundering van een oud schuurtje, waar ik dan graag een mozaïek op wil maken. (op de fundering van tegels natuurlijk)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 11:16

Ja ik vind dat leer ook mooi: beter schoon te houden ook dan stof. Maaaar....iets met 3 Bengalen die regelmatig een race uurtje hebben en dan nagels...brr...zou zó zonde zijn van mn mooie bank dan!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 11:22

MamaMiesje schreef:
Ja ik vind dat leer ook mooi: beter schoon te houden ook dan stof. Maaaar....iets met 3 Bengalen die regelmatig een race uurtje hebben en dan nagels...brr...zou zó zonde zijn van mn mooie bank dan!

Wij hebben hier al bijna 13 jaar een leren bank staan, niet eens idioot duur geloof ik. En een oudere kat die zijn nagels gebruikte om er op te klimmen. Alleen als je er overheen aait, voel je dat er wat gaatjes in zitten. Maar je ziet er niets van.

In de keuken hadden we lederlook stoelen, daar is alle kleur eigenlijk vanaf gegaan.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 11:40

2,75 is toch niet zo groot voor een bank? Wij hebben er 1 besteld van 3,10 bij 2,60 (hoekbank)

Vind de horren van hierboven erg geslaagd!

Baal van het weer nu, heb binnen het schilderen er op zitten en wilde nog eea in de tuin doen maar dat wordt em nu niet.

Het meubel zijn we nu weer in elkaar aan het zetten en vriend is z'n apparatuur aan het installeren.

Afbeelding

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 11:42

MarjanB schreef:
2,75 is toch niet zo groot voor een bank? Wij hebben er 1 besteld van 3,10 bij 2,60 (hoekbank)

Ligt eraan hoeveel ruimte je hebt natuurlijk :D

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 11:52

MamaMiesje schreef:
MarjanB schreef:

Ligt eraan hoeveel ruimte je hebt natuurlijk :D

Ja dat is ook weer zo, vergeet elke keer dat we best een grote woonkamer hebben :o

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 13:47

MamaMiesje schreef:
Is dat ook een beetje huisdierproof. dat PU leer? 2,75 is wel heeeeeeel groot hahaha

Jaaa is ontzettend huisdierproef! Wij hebben drie honden en twee katten! Er wordt behoorlijk op geragd als ze aan het spelen zijn. Denk je dat er krassen op zitten...ga je eroverheen met je hand en weg. Ik zuig de bank ook gewoon steeds even af met de stofzuiger. Ideaal!

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 15:23

Die bank Dems! <3 Fijn om te horen dat 'ie huisdierproof is, een soort leren bank om in gedachten te houden dus!