Mijn ouders zijn een weekendje weg, als verrassing heb ik samen met broer en zus hun woonkamer geschilderd. Dat wilden ze graag, maar hadden ze elke keer geen tijd voor.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceetje_bokt schreef:Ja hoor mensen, het komt uiteindelijk allemaal goed met de heftige verbouwingen. Dit was opeens onze wc[ [url=m/mMRBcb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gianti schreef:Ceetje_bokt schreef:Ja hoor mensen, het komt uiteindelijk allemaal goed met de heftige verbouwingen. Dit was opeens onze wc[ [url=m/mMRBcb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Holy
Weet iemand waar je beetje leuk geprijsde eetkamerbankjes kan vinden (bekleed). De leukste die we nu hebben gevonden en lekker zit is 380 euro
Ceetje_bokt schreef:Ja hoor mensen, het komt uiteindelijk allemaal goed met de heftige verbouwingen. Dit was opeens onze wc[ [url=m/mMRBcb.jpg]Afbeelding[/url] ]
dems75 schreef:ha
Kom maar hoor MM! plek zat
ben je een beetje goed in koken/schoonmaken? iets anders????
edit: die bank is van Be Pure en helemaaaaal niet duur. Is leer met PU laagje...ideale bank vind ik en zit heerlijk! Volgens mij waren we max 1000 euro voor kwijt en hij is ong. 2.75 lang
MamaMiesje schreef:Ja ik vind dat leer ook mooi: beter schoon te houden ook dan stof. Maaaar....iets met 3 Bengalen die regelmatig een race uurtje hebben en dan nagels...brr...zou zó zonde zijn van mn mooie bank dan!
MamaMiesje schreef:Is dat ook een beetje huisdierproof. dat PU leer? 2,75 is wel heeeeeeel groot hahaha