Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xelx schreef:Oke, ik heb een probleem.. Mijn ipod doet het namelijk niet meer. Ik snap er niks van hij heeft het altijd normaal gedaan, maar nu als ik hem aansluit komt dit er te staan:
I-tunes heeft een ipod aangetroffen die warschijnelijk beschadigd is. Mogelijk moet u de ipod herstellen voordat je hem kunt gebruiken bij windows.
Ik heb alles al geprobeerd, herstellen, opnieuw aansluiten noem maar op, maar echt niks helpt! Weet iemand wat ik moet doen?
Er is verder niks mee gebeurt dus ik zou niet weten waarom die beschadigd is :S
Flying_Angel schreef:Ik heb m'n iPodWaar kan ik iTunes downloaden?
Kleintje19 schreef:Hebben jullie ook dat je als je bv liedjes downloadt de artiest etc in iTunes dan allemaal in het scherm voor de titels van liedjes terecht komt? En, dat is nog het irritantst.... Dat wanneer je dat zelf verandert het niet meteen wordt verandert op je iPod zelf?Ik moet dan eerst hem uit dat USB ding halen, er dan weer in doen, en dan iTunes opnieuw opstarten...
Het is niet altijd even handig hoor!!!
@Suusoi: opnieuw opstarten van je iPod?
_STS_Angels_ schreef:Zach het nergens staan maar even een vraagje over mii
ipod shuffle
Ik heb hem in dubai gekocht dus kan hem niet ruilen maar als ik hem aan zet knippert er een groen lampje die dan weer oranje/groen/oranje/groen enzo... word en dan valt die uit iemand ervaring hier mee??