Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Achterom schreef:Drie zonnepanelen? Verwacht dan maar een flinke elektriciteitsrekening
Bellatrix schreef:Dus de rekening zal niet al te hoog worden? Ik douche nog geen 5 min.
Bellatrix schreef:Maar ik ga toch niet stoken nu in de zomer? Ik weet niet eens wat slim is wat vloerverwarming betreft.
Kaitlyn schreef:Het scheelt dat je alleen bent en gewoon fulltime werkt toch? Dat betekent dat je overdag amper stroom verbruikt en in de winter stook je overdag dan toch ook niet?
Sterker nog, ik stook in de winter bijna alleen maar in de weekenden áls ik meer thuis ben. Die paar uurtjes dat ik misschien nog op de bank hang lig ik met dikke sokken, een deken en 2 katten op de bank. Maar ik ben 's avonds altijd pas rond half 8 / 8 uur thuis omdat ik vanuit werk naar stal ga, dus ik vind het dan de moeite niet om de verwarming aan te zetten.
Bellatrix schreef:Maar ik ga toch niet stoken nu in de zomer? Ik weet niet eens wat slim is wat vloerverwarming betreft.
ikke schreef:Bellatrix schreef:Dus de rekening zal niet al te hoog worden? Ik douche nog geen 5 min.
Dat zal nog blijken want jij moet ook verwarmen op E, waar bovengenoemde partijen met stadswarmte werken.
Juist dat verwarmen kost relatief veel stroom en moet je dus tactisch doen.
Stoken als de zon schijnt, ongeacht of je thuis bent. De warmte blijft toch wel hangen want zo goed is de boel wel geïsoleerd