Parkeren voor eigen oprit, wie aansprakelijk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Parkeren voor eigen oprit, wie aansprakelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 09:34

Ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die graag willen horen hoe het verder gegaan is. Juist advd tips die hier gegeven worden. Dat mag gewoon gevraagd worden en ik ga ervanuit dat meer mensen dit willen weten.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 09:36

Evamarie schreef:
Ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die graag willen horen hoe het verder gegaan is. Juist advd tips die hier gegeven worden. Dat mag gewoon gevraagd worden en ik ga ervanuit dat meer mensen dit willen weten.

Maar het topic is geanonimiseerd, dat betekent dat degene die het topic opende, er niet meer wenst in te reageren.

Heel simpel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 09:40

Urbanus schreef:
Evamarie schreef:

Maar het topic is geanonimiseerd, dat betekent dat degene die het topic opende, er niet meer wenst in te reageren.

Heel simpel.

Je bent overduidelijk weer uit op ruzie hier in het topic (ook gezien je eerdere reacties op andere mensen hier, maar ook in andere topics)
Dat heb jij niet voor TS te beslissen.

En als dat zo is dan hoef jij hier niet op te reageren (het voegt niets toe)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 09:42

Maar ts heeft jou op foei staan naar aanleiding van je gedrag in dit topic. Waarom dan toch nog reageren?

Het is verder niet nodig om mij persoonlijk aan te vallen.

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 09:59

Evamarie schreef:
Dat heb jij niet voor TS te beslissen.

TS heeft al voor TS besloten. Laat het los. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 10:05

Urbanus schreef:
Maar ts heeft jou op foei staan naar aanleiding van je gedrag in dit topic. Waarom dan toch nog reageren?

Het is verder niet nodig om mij persoonlijk aan te vallen.

TS kan prima voor zichzelf praten. Jij bent alleen maar uit op ruzie en conflicten hier op bokt. Ik heb je nogmaals getemd.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 10:08

DuoPenotti schreef:
Hopelijk verwijderen de mods het topic nu...ts heeft haar tips waar ze wel en niet uit heeft kunnen kiezen wat te doen.
Dus topic heeft geen toegevoegde waarde voor bokt meer.
Zeker niet aan die laatste pagina hier.

Daar ga ik even op temmen of dat mag :j

Helaas worden topics bijna nooit verwijderd omdat de "gebruikerservaring" belangrijker is dan de privacy van de poster. Oftewel, denk heel goed na voor je iets post want je bent van iemand anders afhankelijk of het blijft staan of niet.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Parkeren voor eigen oprit, wie aansprakelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 10:11

Ik hoop nu toch wel, al is het maar voor het wissen van dat kleuter gedrag de laatste pagina's :n

En de gebruikservaring is hier enorm prive en ik meen dat in prive sfeer sneller word verwijderd. Hoop het maar....

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 10:11

mods, kan dit topic niet gewoon weg? Voor ts is anoniem niet anoniem, want teveel specifieke details.
Het is een dermate specifieke situatie dat het geen algemene waarde heeft voor bokt.

en het topic blijft hoog staan door gezuig van bep personen. En herhaling van de vraag om een update, die ts nieteens ziet, dus geen enkel nut heeft.

in dit geval lijkt belang van individu me groter dan dat van bokt, zeler omdat grenzen niet gerespecteerd worden.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 10:13

Dit topic krijgt een definitief slotje.