horsii schreef:San87, dat duurt helaas nog een flinke poos ben ik bang.
Ik snap je reactie niet helemaal? Het scenario dat ik schetste wil je niet, nooit.
freetorun schreef:Wij hebben een paar makelaars gehad die dan hun best deden. Ons daadwerkelijk rondleidde, veel over het huis (en omgeving) wisten te vertellen en gemotiveerd waren.
Maar 80% deed de deur voor je open, liep nog net mee de trap op en zuchtte iets té hard wanneer je vragen stelde

Ja en maar niet snappen dat mensen dingen zelf gaan doen en geen makelaar meer inschakelen. Goede manier om je eigen beroepsgroep overbodig te maken
.
Malenka schreef:Wij gaan zelf de rondleidingen doen. Wat zou je als koper prettig vinden? Zelf denk ik een rondleiding van beneden naar boven en dan mensen zelf rustig terug naar beneden laten struinen terwijl ik beneden wacht om vragen te beantwoorden.
Lijkt mij een fijne manier van rondleidingen doen
.
Neverland schreef:Ik heb altijd liever dat ze meelopen en vertellen.
Hier zijn volgende week bezichtigingen in het huur appartement. Wij mogen er zelf niet bij zijn. Zouden jullie dure apparaten meenemen? Op dit soort appartementen komt een bepaald volk op af wat ik totaal niet vertrouw.

Hier zitten drugs dealers, gok verslaafden, altijd ruzie tussen de gezinnen hier (schreeuwen en alles) etc. Laatst ook de politie geweest. Ik vertrouw niemand hier.

Als er mensen komen kijken die je niet vertrouwt, dan zou ik hoe dan ook waardevolle spullen meenemen.