Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Ben ik de enige die het niet oké vindt om spullen van een ander weg te doen? Pak het in dozen, zet het op zolder oid, maar wedoen vind ik eigenlijk echt niet kunnen
Alwiene schreef:Vjestagirl schreef:Ben ik de enige die het niet oké vindt om spullen van een ander weg te doen? Pak het in dozen, zet het op zolder oid, maar wedoen vind ik eigenlijk echt niet kunnen
Nee je bent zeker niet de enige, ik zit ook met verbazing te lezen hoe men elkaar aanmoedigd om spullen van een ander weg te gooien.
Vjestagirl schreef:Ben ik de enige die het niet oké vindt om spullen van een ander weg te doen? Pak het in dozen, zet het op zolder oid, maar wedoen vind ik eigenlijk echt niet kunnen
prompter schreef:Hier gaat ook alles in overleg. Maar ik heb gemerkt dat mijn opruimdrift aanstekelijk heeft gewerkt
denice schreef:Precies, ik vind het ook prima kunnen. Het boeit hem geen zak en eerlijk gezegd vindt hij het nog fijn ook als ik ervoor zorg dat hij er leuk bijloopt en z'n oude meuk wegdoen. Hij begint er zelf simpelweg niet aan, omdat het hem niet boeit. Elkaar kennen en aanvullen is ook wel charmant toch?
prompter schreef:Hier gaat ook alles in overleg. Maar ik heb gemerkt dat mijn opruimdrift aanstekelijk heeft gewerkt