Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Siamsmeesje schreef:Dat is precies wat ik dus ook doe Anna79, de pot bekijken. Ik ga er dan ook vanuit dat als straks de kachel uit gaat, ze mogelijk maar 1x per anderhalve week of misschien zelfs wel 1x per twee weken water gaan krijgen, zolang de temperatuur tenminste niet in de buurt van 30 graden gaat komen.
Ik ben heel erg verbaasd over mogelijk een nieuwe keiki, meestal ontstaan ze aan de uiteinden van de oude stengels. Maar ik ben van plan om nu iedere dag een foto te maken, veel te leuk om dit letterlijk van dichtbij te kunnen volgen met deze nieuwe camera.
Als mensen geïnteresseerd zijn, wil ik wel vaker even laten zien hoe het zich ontwikkelt
Art_Ificious schreef:De vrouw in de winkel vertelde me dat je juist geen water langs boven mag geven, dus alleen een voetbadje.
Anna79 schreef:Art_Ificious schreef:De vrouw in de winkel vertelde me dat je juist geen water langs boven mag geven, dus alleen een voetbadje.
Dat is mij ook altijd verteld, maar orchideeën in de natuur leven op boomwortels waardoor ze regendruppels op hun wortels krijgen. Ik denk dus niet dat het kwaad kan mits heel weinig.

, heb haar een poosje boven in de kou gehad, voor straf, maar daar vergat ik haar steeds. Nu weer sinds twee weken beneden en kijk nou eens:

JesdaJinn schreef:Wat is 'het oog' waar je zou moeten snoeien?
Die boog weg is niet erg. Dit wordt een probeersel