Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tamary schreef:Bij ING kan je binnen een spaarrekening meerdere potjes maken, kan ABN dat niet?
PSvanLot schreef:Waarom ga je niet voor een ander bijbaantje?
Heeft auto geen cruise of snelheidsbegrenzer? Het anticiperen op stoplichten, dat leer je vanzelf.
Faelynn schreef:PSvanLot schreef:Waarom ga je niet voor een ander bijbaantje?
Heeft auto geen cruise of snelheidsbegrenzer? Het anticiperen op stoplichten, dat leer je vanzelf.
Ik kan geen mondkapje dragen, chauffeur is een van de weinige baantjes waarbij dat niet hoeft. Het was dit of financieel een probleem hebben. Zat al een paar maanden thuis te wachten tot ze de verplichting af zouden schaffen, maar tot die tijd moest ik op een gegeven moment iets.
Hoop het, nu is het heel stressvol op een of andere manier, gewoon omdat ik bang ben toch een paal te missen of verkeerde inschatting te maken en nog meer kosten te maken, die ik er nu even niet bij kan hebben, boetes zijn sowieso zonde van je geld natuurlijk, terwijl het werk verder heel simpel is.
Nee zo luxe zijn deze auto's niet.
Extra rekeningen openen op direct sparen is inderdaad gelukt, gelijk een potje aangemaakt zodat ik de komende weken kan sparen voor de eventuele boete en nog wat andere spaarpotjes.
Citaat:Geen mogelijkheid tot medische ontheffing voor het dragen van een mondkapje?
Es_ther schreef:Je hebt apps die aangeven waar een flitspaal staat. Misschien niet 100% netjes, maar die zorgen misschien ook voor rust?
Steenbok12 schreef:Rabobank heeft ook veel potjes. Super simpel. Heb er 7 op de gezamenlijke spaar en 3 op mn eigen gebruik niet alles. Maar zit geen limiet op het aanmaken geloof ik?
Heb er 1 voor kinderbijslag, caravan, tanken, boodschappen, spaargeld waar vanaf gebleven moet worden etc. Zit geen pinpas aan. Snap ook niet waarom je zoveel rekeningen zou willen anders als het zo kan?
idinn schreef:Gewoon zorgen dat je je aan de snelheid houdt, krijg je ook geen boete en ben je een sociale weggebruiker. Zo heel ingewikkeld is het toch niet?
Foaly schreef:Ik ben alleen en zit op 25-35 per week. Dat kan goedkoper: ik koop bv het dure brood van de AH en dure Celestial Seasonings thee. Maar aan de andere kant eet ik geen vlees, koop ik het vegavlees zoveel mogelijk in de aanbieding en ik drink naast thee alleen water en 1 of 2 blikjes cola in het weekend. Dus dat houdt mekaar wel in evenwicht, waardoor ik mezelf die duurdere producten ook gewoon gun.
Faelynn schreef:Ik eet ook geen vlees of vis inderdaad, dat scheelt wel, en drink alleen water. Denk dat er hier vooral nog winst te behalen valt in de toetjes en chocola, zeker nu met alle stress van corona eet ik wel een stuk meer. Maar goed om te lezen dat ik dus niet heel gek hoog zit met €25 in de week.