Hierbij de andere foto's:

En het originele bandje:

Eigenlijk is het originele nog het beste van allemaal... Ik denk dat ik nog het antraciete bandje van Garmin ga bestellen, met de voucher van de voorjaarsactie.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mando schreef:Ik heb wel idd op Wish gelijk een ander bandje besteld. Wit is toch wel heel wit.
singa schreef:Haha Mando, succes! Ik weet ook nog niet half wat er allemaal mogelijk is met dat ding denk ik. Tot hiertoe vind ik het stress- en energieniveau best interessant.
Hierbij de andere foto's:
[ [url=m/TV5U7g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3ZJzLi.jpg]Afbeelding[/url] ]
En het originele bandje:
[ [url=m/EMGeDG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eigenlijk is het originele nog het beste van allemaal... Ik denk dat ik nog het antraciete bandje van Garmin ga bestellen, met de voucher van de voorjaarsactie.
Mando schreef:Vraagje.
Spelen jullie muziek vanaf je smartwatch?
Wat voor oordopjes hebben jullie dan.
Siamsmeesje schreef:Bedankt voor de foto's van de Garmin, weet nu dat ik die niet moet nemen. Dat vind ik dan toch echt te groot op dat smalle polsje van me.
singa schreef:Ik vind ze ook best lomp. Qua diameter gaat het nog net, maar qua dikte is het er eigenlijk over. Al weegt dat niet op tegen de voordelen ervan. Ik heb ook niet de dikste polsen trouwens, dus of mijn foto's representatief zijn weet ik niet.
De andere bandjes:
[ [url=m/NP8JkM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kTD1ni.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ondertussen staat het originele er weer op...