Smartwatch

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

singa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 18:03

Haha Mando, succes! Ik weet ook nog niet half wat er allemaal mogelijk is met dat ding denk ik. Tot hiertoe vind ik het stress- en energieniveau best interessant.

Hierbij de andere foto's:
Afbeelding

Afbeelding

En het originele bandje:
Afbeelding
Eigenlijk is het originele nog het beste van allemaal... Ik denk dat ik nog het antraciete bandje van Garmin ga bestellen, met de voucher van de voorjaarsactie.

Mando

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 19:03

Ik blijf mezelf verbazen en heb nog niet eens iets gedaan _O-

Aangezien ik schildklier patiënt ben en dus een energie potje heb van lik me vessie moest ik wel even lachen dat ik moest rusten om energie te krijgen... uhhhhh ik zat..._O-

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 19:37

Ja blijft lastig omdat de behuizing zo’n duidelijke kleur heeft. Heb ook al zitten kijken voor een ander bandje maar lijkt me allemaal niets

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 19:39

Ik wil ook best een ander bandje, maar liever niet via Ali (of een dropshopper). Zijn er ook winkels die iets verkopen voor de Garmin? Ik had zo snel niks aansprekends gevonden voor dit model, maar weet ook niet of bandjes per se gebonden zijn aan een model?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 21:59

Mando schreef:
Ik heb wel idd op Wish gelijk een ander bandje besteld. Wit is toch wel heel wit.

Wit is geen kleur voor paardenmeisjes. :')

Ik heb een zachtroze siliconen besteld en een witte reserve (vooruitziende blik). En dus de rosé gouden milanese.

Eigenlijk past er niet zoveel bij een wit / rosé gouden klokje. Als je er niet uit wilt zien als een kind tenminste. :+

Ik heb trouwens mn eigen wijzerplaat gemaakt met afbeelding van mijn pony. (Over eruitzien als een kind gesproken... :D )

Xritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 22:07

Ik heb de fossil smartwatch bij een vriendin gezien. Mooi horloge. Hij slaat volgens mij alles op in het horloge en niet in een app. Er zit geen eigen app bij. Ze moet nog uitzoeken hoe het horloge precies werkt. Maar dat zou ik wel vervelend vinden. Vind het horloge erg mooi, maar zou wel graag een app willen waar je bijv hartslag, slaap, stappen enz in kan zien.

Ik weet het even niet meer. De fitbit vind ik mooi maar te veel sporthorloge achtig

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 22:09

singa schreef:
Haha Mando, succes! Ik weet ook nog niet half wat er allemaal mogelijk is met dat ding denk ik. Tot hiertoe vind ik het stress- en energieniveau best interessant.

Hierbij de andere foto's:
[ [url=m/TV5U7g.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3ZJzLi.jpg]Afbeelding[/url] ]

En het originele bandje:
[ [url=m/EMGeDG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eigenlijk is het originele nog het beste van allemaal... Ik denk dat ik nog het antraciete bandje van Garmin ga bestellen, met de voucher van de voorjaarsactie.

Lastig zeg!
Ik ben blijkbaar ineens gevoelig voor siliconen. Ik heb hem een tijdje niet om gehad en na een dag nu weer hele pijnlijke blaartjes.
Maar ik heb dus echt een hele bepalende kleur horloge .... dat gaat nooit passen met een ander bandje ;(

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 05:10

Die wijzerplaat wijzigen vind ik wel heel leuk.

Afbeelding

En wit is inderdaad niets voor paardenmeisjes _O-

Ik heb de rose goud milanese armband besteld. Zelfde kleur als het randje.

Ik dacht dat de horloge kast ook rose was maar deze kluns had niet goed gekeken en kwam er thuis achter dat het wit was maar dat vind ik niet erg.

Vind die slaapgegevens wel interessant.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:09

Oh dat is leuk! Gewoon een foto van jezelf als achtergrond?

singa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:39

Dat ziet er mooi uit, Mando! De wijzerplaten die ik geprobeerd heb (uit de app) zagen er veel minder mooi uit. Nogal pixelerig.

Mijn andere 2 bandjes zijn vanmorgen ook aangekomen. Momenteel zit het lichtroze bandje erop. Ik ben nog niet overtuigd, ik heb jullie advies nodig :) Straks plaats ik foto's. Ik heb nog enkele bandjes besteld, ik blijf wanhopig op zoek 8)7

(Als ik iemand plezier kan doen met een milanese goud of zilver, of een neplederen appelblauwzeegroene, laat maar weten. Dan stuur ik het op tegen verzendkosten.)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 14:29

Ik heb inderdaad een foto geupload en die kan je dan instellen met of digitale cijfers of klok.
Maar die digitale cijfers zijn wit en dat kon ik niet lezen zonder leesbril _O-

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 17:07

Vraagje.
Spelen jullie muziek vanaf je smartwatch?

Wat voor oordopjes hebben jullie dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 18:55

Mando schreef:
Vraagje.
Spelen jullie muziek vanaf je smartwatch?

Wat voor oordopjes hebben jullie dan.

Ja. 2 setjes simpele bluetooth van de action voor als ik ga skaten. En verder mijn Bose noise canceling headset.

Tip: je kunt een afspeellijsten aanmaken in Spotify voor je watch en daar op je telefoon de muziek die je wilt luisteren aan toevoegen en wat je niet luistert weer verwijderen. Dan gebruik je de knop "update downloads" op je garmin om hem even bij te werken.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 19:13

Ahhhh okay dank je. Zat al te kijken hoe ik dat moest doen.
Ik hoef geen super oortjes het is hooguit alleen voor steppen.

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 21:19

Bedankt voor de foto's van de Garmin, weet nu dat ik die niet moet nemen. Dat vind ik dan toch echt te groot op dat smalle polsje van me.

singa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 21:32

Ik vind ze ook best lomp. Qua diameter gaat het nog net, maar qua dikte is het er eigenlijk over. Al weegt dat niet op tegen de voordelen ervan. Ik heb ook niet de dikste polsen trouwens, dus of mijn foto's representatief zijn weet ik niet.

De andere bandjes:

Afbeelding

Afbeelding

Ondertussen staat het originele er weer op...

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 21:43

Siamsmeesje schreef:
Bedankt voor de foto's van de Garmin, weet nu dat ik die niet moet nemen. Dat vind ik dan toch echt te groot op dat smalle polsje van me.

Ik heb de garmin 3s music. Die is volgens mij iets kleiner. Ik wilde rond en wel berichten kunnen lezen. Dat wil op zo een kleine als de fitbit inspire echt niet.
Afbeelding

Maar is de Fitbit Inspire HR anders niks? Die is echt heel klein.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 22:28

Ik heb nu al een roze bandje op mijn Garmin zitten. De redenen om voor een zwart horloge te gaan, is dat zwart overal bij kan en ook een zwart kastje met een ander bandje kan prima. Overigens gewoon bij Ali besteld. En ook een reservere zwart bandje en een wit bandje.

De wijzerplaat is nog niet naar mijn zin...

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 09:19

singa schreef:
Ik vind ze ook best lomp. Qua diameter gaat het nog net, maar qua dikte is het er eigenlijk over. Al weegt dat niet op tegen de voordelen ervan. Ik heb ook niet de dikste polsen trouwens, dus of mijn foto's representatief zijn weet ik niet.

De andere bandjes:

[ [url=m/NP8JkM.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/kTD1ni.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ondertussen staat het originele er weer op...

Is dat de 40 mm of de 45 mm? Ik vind de 40 mm goed te doen rond mijn smalle polsen.

VWestra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 09:27

Mooi om alle horloges langs te zien komen.

Hier ondertussen ook keuzes stress. Ik heb veel gelezen over de polar vantage M en en met de huidige prijs van Coolblue ook goed betaalbaar. Grootste pre is dat zij standaard paardrijden als activiteit hebben en de metingen van in je slaap en analyses daarvan.

Toen heb ik de Garmin Viviactive 4s gezien. Vind de s eigenlijk te klein, maar een 4 is dan wel prima. Dat horloge heeft weer andere opties. Oa contactdoos betalen en muziek ten opzichte van de de polar. Ik weet het dus niet meer.

Ben nu vooral opzoek naar ervaringen van de polar met paarrijden als workout. Hebben jullie die ?

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:14

Polar heeft op alle modellen via hun eigen programma de mogelijkheid tot paardrijden als workout.
Ik heb zelf de Ignite en via de Polar app ook inderdaad dit ingesteld.

Nu moet je daar niet meer van verwachten dan een accurate meting van je tijd/snelheid/hartslag/calorieenverbruik hoor. Idem aan andere sporten alleen aangepast op de intensiteit die zij aan paardrijden toekennen.

Als je echt een paardrijapp wilt die stap/draf/galop ed bijhoudt, zit je met een sportwatch helaas nog steeds niet goed. Dat doe ik via de telefoon.
Ik heb tenminste nog geen sportwatch gevonden die dat kan registreren.

VWestra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:32

Dank voor je antwoord ! Voor bijhouden van de training heb ik de equestic en daar ben ik heel tevreden over. Ooit evt nog hartslagmeter voor paard eraan toevoegen. Vandaar ook voorkeur voor Polar.

Ik ga maar weer verder lezen en YT kijken om de verschillen duidelijk te hebben.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:40

Dan is een Polar prima, tensminste, die van mij bevalt prima om mijn eigen hartslag/trainingsinspanning vast te leggen voor het paardrijden.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 12:18

Zo herkenbaar. Ik heb 2 weken lopen vergelijken, en dacht ook dat de 40mm vrij klein was maar ik vind hem perfect. ben er nu op dag 3 heel blij mee.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 13:14

MarliesV schreef:
Dan is een Polar prima, tensminste, die van mij bevalt prima om mijn eigen hartslag/trainingsinspanning vast te leggen voor het paardrijden.

Hier hetzelfde.
En het valt me erg mee hoe groot de Ignite is om mijn pols

Afbeelding