Dank jullie wel! Ben ook heel tevreden tot dusver. Het stukje onder de kachel is denk ik de juiste kleur maar nog niet goed dekkend. Ga er nog een laag overheen doen. Nu weer thuis, moe maar voldaan. Tijd voor een douche!
Vandaag en morgen doen we helemaal niks! Even echt twee vakantiedagen houden Aankomend weekend dan hopelijk de woonkamer en keuken afronden (afzuigkap plaatsen, plinten, meubels erin, dingetjes ophangen). En daarna maar weer een planning maken voor badkamer en slaapkamers. We verwachten dat de slaapkamers simpeler worden omdat de vloeren en plafonds zo goed als recht zijn. Ben benieuwd! Badkamer aanpakken wordt wel nog een klus. Leidingen verleggen vooral. O en het vloerkleed wat ik had besteld kunnen we al ophalen dus dat maar ook doen deze dagen.
Ohhhhh ik ben verliefd! Dat begint echt heel heel mooi te worden.
Boras
Geplaatst: 02-05-19 14:31
Prachtig wordt het!
Ik ben heel erg gecharmeerd van die foto waarop je langs de "houten" binnenmuur van binnenuit naar buiten kijkt door het raam naar het groen. Het combineert zo warm en mooi naast elkaar: houten wand en al het groen buiten.
Wat me een beetje "stoort" telkens als ik het zie, is de achterwand van je keuken. De tegeltjes zijn prachtig! Juist daarom begrijp ik dat grijze stuk tussen aanrechtblad en die prachtige tegeltjes niet. Het doet voor mijn gevoel afbreuk aan het geheel. Maar hey, dat is persoonlijk natuurlijk. Verder zie ik groen van jaloezie
Britt1
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-19 20:36
Leuk om jullie enthousiaste reacties te lezen!
Boras, ik denk een smaakkwestie inderdaad. We hebben de keuze bewust gemaakt van de grijze tegelrand, om het te 'verbinden' met de zijwanden en zo toch wat meer rust te creëeren pal boven het aanrechtblad. En we vinden het chique staan .
O en nog een change of plan: we hebben besloten toch helemaal over te gaan naar plisségordijnen in alle ramen in het huisje en geen houten jaloezieën meer te plaatsen. Plissé kun je meer mee spelen. Buiten ook meer bij binnen betrekken en het valt mooier weg in het kozijn, waardoor (naar verwachting) ruimtelijker. Dus nu maar eens op zoek naar de juiste tint wit en bestellen maar!!
Het is wel zo dat je jaloezien zo kan open doen dat je wel naar buiten kan kijken maar mensen niet naar binnen. Ik weet niet hoeveel privacy het huisje heeft, maar dat is misschien iets om rekening mee te houden. Met plissegordijnen moet je ze helemaal dicht doen om privacy te hebben.