Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) en ik ben in no time op temperatuur. Shaggy09 schreef:Als ik zo koud ben pak ik gelijk een warme douche of bad. Dan warm je echt goed en snel op.
Shaggy09 schreef:Tellie schreef:Overdag op 12, maar meestal zakt hij niet onder de 16 graden. Wanneer we thuis zijn gaat hij op 18.
12???
xGoldenHero schreef:Shaggy09 schreef:Als ik zo koud ben pak ik gelijk een warme douche of bad. Dan warm je echt goed en snel op.
Tien jaar terug liep ok iedere ochtend kranten en ik weet nog dat het -12 graden buiten was en ik mijn rondje had gedaan. Bij thuiskomst was ik zó koud dat douchen echt zeer deed dus ik ging zo naast mijn vriend liggen met mijn benen en voeten tegen hem aan. Ik was heel snel warm want hij vloog het bed uit van schrik en ik kon op zijn warme plekje
Shaggy09 schreef:Tellie schreef:Jep, huis is heel slecht geïsoleerd. Warmte van de buren komt al binnen dus het koelt niet echt af. Sta voor jan met de korte achternaam te stoken de hele dag als het toch op temperatuur blijft.
Is die overgang dan niet heel extreem? 12 is heel erg laag.
wittepit schreef:Ach, ik ben maar kort thuis om te koken, eten, douchen of slapen, dan ben je bezig en dan vind ik het warm zat. Heb ik tijd om te bankhangen doe ik lekker de kachel aan!
Mars schreef:17/18 vind ik al zooo laag, ik hou dat dan echt niet uit in huis, brrrr! Lager dan 21 gaat ie hier nooit.
_Kellyy schreef:Mars schreef:17/18 vind ik al zooo laag, ik hou dat dan echt niet uit in huis, brrrr! Lager dan 21 gaat ie hier nooit.
Hier hetzelfde hoor... Onder de 20,5 hoort vriendlief mij al klagen dat ik het koud heb en vooral mijn vingers en tenen.... Ik zou dat letterlijk niet aankunnen hoor, thuis 18 graden....