Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik zweer erbij. Hij is me heilig nu.
) als reserve, maar verwacht niet dat ik ‘m nog ga gebruiken.
En omdat hij 360 graden om zich heen zuigt zuigt hij ook strak langs de randjes. En kan ook gewoon helemaal plat onder kasten of de bank.. De voet er af, borsteltje uitklappen en ik kan er makkelijk randjes mee zuigen, of spinnenwebben.._Ekenna schreef:Ja hij is top Cemlys! Wij houden 1 stofzuiger (van de 3.. iedere verdieping had er 1) als reserve, maar verwacht niet dat ik ‘m nog ga gebruiken.
![]()
Hoezo zou die wendbaarder zijn dan het model wat ik heb MissBambi? Ik kan overal bij. Heb niet het idee dat het wendbaarder kan..En omdat hij 360 graden om zich heen zuigt zuigt hij ook strak langs de randjes. En kan ook gewoon helemaal plat onder kasten of de bank.. De voet er af, borsteltje uitklappen en ik kan er makkelijk randjes mee zuigen, of spinnenwebben..
Edit; oh.. ik zie dat hij een uittrekbare slang heeft.. zie daar persoonlijk het voordeel niet van in. Ik neem altijd alle meubels gewoon af met een doekje en een sopje. Kruimeltjes gewoon even snel met de kruimeldief van de stofzuiger.

daar vind ik hem dan te zwaar voor en gebruik liever mijn miele c2 blackpearl slede.
MissBambi schreef:Ik doelde niet perse op jouw post
Maar heb toevallig de jouwe ook in m'n hand gehad. Was daar met name door de voet van gecharmeerd (heb deze namelijk voor mijn slede stofzuiger en dat is echt een van de weinige die van alle kanten het vuil opzuigt).
Wat ik merk is doordat het gewicht aan de onderkant de stofzuiger soepeler wend.
Dit was voor mij een reden om deze te nemen. Hij is gewoon iets lichter in gebruik.
Als mensen hem net als bijv. Een dyson willen gebruiken om kastjes af te kunnen stoffen raad ik hem ook niet aandaar vind ik hem dan te zwaar voor en gebruik liever mijn miele c2 blackpearl slede.
Ik doe namelijk de kasten e.d. Ook gewoon met een natte doek af

Ik heb 3 weken moeten doen met mijn snoer stofzuiger en nu is de dyson terug in huis en ik heb hem gemist!
)
)
haha Sprintje schreef:hier ietsjes kritischer geluid over de Dyson. Ik ben er zelf wel blij mee al zuigt hij niet beter/krachtiger vergeleken de snoer stofzuiger die we hadden (nilfisk), maar gebruiksgemak telt wel hard door. Nadeel vind ik zelf dat je continue blijft wisselen met zuigmonden. Grootste nadeel is dat mijn man hem echt niet prettig vind werken doordat je de knop ingedrukt moet houden. Hij heeft liever de snoer stofzuiger. Met als gevolg dat hij het stofzuigen nu dus liever aan mij over laathaha
marlonFloris schreef:Och man, onze snoerstofzuiger begeeft het nu echt en ik wil echt wel graag een goede snoerloze, nu is manlief het er nog niet mee eens. Ik heb er 1 van vakantie veilingen maar merk toch dat hij lamg niet zo krachtig zuigt als die met snoer.
Wat als ik weer een steelstofzuiger aanschaf die niet zo goed zuigt... geld voor een dyson mag ik er al helemaal niet aan uitgeven
marlonFloris schreef:Och man, onze snoerstofzuiger begeeft het nu echt en ik wil echt wel graag een goede snoerloze, nu is manlief het er nog niet mee eens. Ik heb er 1 van vakantie veilingen maar merk toch dat hij lamg niet zo krachtig zuigt als die met snoer.
Wat als ik weer een steelstofzuiger aanschaf die niet zo goed zuigt... geld voor een dyson mag ik er al helemaal niet aan uitgeven