Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DemDeempel schreef:Dat kan natuurlijk ook haha, normaal is het heel moeilijk om karakter in een nieuwbouw huis te krijgen maar dat is hier totaal niet het geval. Je kunt zien dat jullie veel aandacht aan detail besteden op de foto's die je hebt geplaatst.
Even over de haard, is dat een dubbele dat je aan twee kanten het vuur kan zien? Op de foto's lijkt hij op dezelfde plek in de muur te zitten in de woonkamer en in de keuken. Hij is namelijk heel mooi en gaat op mijn wensenlijstje voor ons huis haha
DemDeempel schreef:Aha, helemaal niet over nagedacht maar nu je het zegt, als hij uit is kijk je er zo doorheen. Dankjewel voor de uitleg, nu weet ik ook dat als wij de ruimte krijgen voor zoiets dat er goed naar de indeling gekeken moet worden.
_Lorette_ schreef:Heeft iemand toevallig een groene muur gecombineerd met lichtgrijze muren? Zo ja, mag ik een fotootje zien?![]()
Ik vind één muur te wit en wil hem graag een kleurtje geven, maar hij moet wel matchen met de Lagune Green muur die ernaast zit.
ingaa schreef:Nu 2 lange smalle plankjes versprongen met foto’s in verschillende maten erop. In ons vorige huis een grote poster in lijst. Een grote klok is ook mooi, eventueel in combinatie met een smalle plank. Of bijvoorbeeld een 3-luik?Wat hebben jullie bijvoorbeeld boven de bank aan decoratie aan de muur?