Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:Zo die keuken is dan in ieder geval echt aan vervanging toe
Britt1 schreef:Geweldig Marlies! Kom in het nieuwe jaar graag een keer kijken bij jullie nieuwe stulp!
missfalki schreef:Gaat gestaag verder jammer dat het met ammoniak ook niet gaat zoals gehoopt ...
En aan de slag in de stallen, begrijp dat niet dat mensen (toen nog goede) spullen laten hangen
en (zo) achterlaten ...![]()
Beterschap en een spoedig herstel gewenst met je enkel![]()
Groet Karin.
Mloez schreef:Stille meelezer meld zich. Misschien heb ik er overheen gelezen, maar heb je overwogen om bij een verhuurbedrijf een industriële stomer te huren?
Scheelt een hoop schrob- en schuurwerk en bij deze machines leveren ze ook het beste reinigingsspul dat je in de winkel niet zomaar kan kopen.
De huurprijs valt best mee, meestal rond de 40 euro per dag hier in de regio, en het gaat én sneller én beter resultaat als met de hand
MarliesR schreef:missfalki schreef:Gaat gestaag verder jammer dat het met ammoniak ook niet gaat zoals gehoopt ...
En aan de slag in de stallen, begrijp dat niet dat mensen (toen nog goede) spullen laten hangen
en (zo) achterlaten ...![]()
Beterschap en een spoedig herstel gewenst met je enkel![]()
Groet Karin.
Ik denk eigenlijk dat het hun al jaren zo boven het hoofd groeide dat ze het ook gewoon niet meer zagen. Kreeg bijvoorbeeld van de vrouw (echt super lief mens ook) wel excuses dat ze de ramen niet meer had gelapt. En van de man dat hij er niet meer aan toe was gekomen om de spinnenwebben weg te halen in de stal. En dan moet ik ook zeggen dat we het eerlijk gezegd veel erger hadden verwacht. Er lag gewoon nóg veel meer losse troep. Als het maar lang genoeg niet meer wil, dan verschuift de standaard vanzelf.
MarliesR schreef:Qua wit(ter) krijgen, er komt gewoon een klats verf tegen de muren hebben we besloten. Alle muren zijn toch tijdelijk. Want alles wat al wel blijft staan, willen we toch nog laten stucen (uiteindelijk...). Dus ach. Ook niet te moeilijk over doen. Het was anders geweest wanneer we het zo hadden willen laten, dan had ik het nu gewoon gelijk goed willen hebben.