Mijn trots, Ford kuga bouwjaar 2012. 4x4 diesel. Ik had voor deze auto altijd goedkopere barreltjes dus deze aanschaf was flink maar oh zo geniaal. De eerste x snelwegtesten toen de auto van mij was is me duur komen te staan. Nou oke ik rij in duitsland... Ik had net ervoor 200kmh gereden op de snelweg, had dus een grijns van oor tot oor. Toen ik de snelweg afreed en 70 moest reed ik daar helaas 83 kmh en kreeg een mooi pasfototje thuis a 25 euro
Leuk topic!er komen heel wat leuke auto's voorbij. Zeker de Wrangler van Seaside, die is echt top!mijn droomwagen... Zelf rij ik met een Suzuki Splash uit 2008. Mijn tuutje is mijn grote trots
Mijn vriend rijdt met een mini countryman Cooper S. Snel ding, dubbel zo veel pk als tuutje, maar toch rij ik liever met de mijne
Geweldige combinatie thirza, Haha mijn vriend zou dat nog leuk vinden ook denk ik.
Die rijd de combo meestal, was een rode die steeds roze werd, was het zat om te poetsen dus nu issie mat zwart en al bijna 2 jaar niet gewassen , handig dat matte
pingu
Geplaatst: 16-10-18 17:47
lifaya schreef:
Mooie kleur!!!
Dankjewel ook super handig in een parkeergarage. Meestal staat er maar 1 turquoise, de mijne. Hoef ik niet lang te zoeken Vriendlief wou zijn auto ook even showen: Normaal:
Ja ben er heel blij mee Fr bumper heb ik er zelf onder gezet. En booskijkers ook. Net als de velgen en spiegels zwart Wil er ooit nog een mooie lip onder
Casca
Geplaatst: 20-10-18 22:21
Mijn Ford Kuga met bijpassende trailer ik vind ze zoo stoer samen
Die Halloween auto is geniaal! Ik zou bang zijn dat er een nep spin achter blijft
Mijn kuga heb ik nu op gemiddeld 6.6 liter per 100 km. Ik rij veel bundesstrass3 dus 100. En ook veel door dorpen etc met 50. Ik rij per dag ca 80 tot 100 km. Dus opzich vind ik dat hij meevalt qua slurpen. Het is een 4x4 automaat powershift
Oh dat valt me niks tegen! Mijn schoonouders moeten tzt een nieuwe auto ivm pensionering en dus lease auto inleveren. Ze hebben nu een Captur (ivm caravan) en willen dus weer een auto met hoge instap en wat trekkracht. Ik vind zelf de Kuga en de Quashqai interessant. Qua verbruik mag de Kuga dus zeker wel in het lijstje blijven staan. Dank voor je antwoord!
Renee ik weet er toevallig 1 te koop. Is van mn ouders. Voor hun is ie echt te duur helaas. Zij rijden kleine stukjes, meestal zon 5km per keer en dan is ie dus niet zuinig helaas.
Hmm.. Nou ja, het is misschien interessant, maar m'n schoonvader mag zijn Captur nog doorrijden tot mei 2019. Dus dat gaat ie waarschijnlijk wel doen Toch bedankt!