Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cerilene_ schreef:Ik ben ook (weer) bij action geweest. Ik heb de miniatuur kas gekocht.
Dus qua ruimte kan ik helemaal los.
Vanaf wanneer zou ik in de kas dingen buiten kunnen doen, of alsnog wachten tot ijsheiligen? Dan laat ik de kas in zijn geheel nog voorlopig binnen staan (open, want binnen is het niet koud) met mijn plantjes er in. Nog even een wat handiger plekje vinden.
[ [url=m/a9fQra.jpg]Afbeelding[/url] ]
Laurievc schreef:Vorig jaar heb ik er gehad, maar helaas is de AH hier in de buurt toe gegaan en nu moeten we eigenlijk een stuk omrijden. Geen idee dus of er dit jaar ook zijn!
Laurievc schreef:Kan het ermee te maken dat het een aanbieding was in de weekfolder? Cerilene_ komt uit Haarlem volgens haar profiel dus dan zou hij wel te krijgen moeten zijn in NL. Moet zeggen dat ik hem ook niet meteen vind op de site
Hier ook in 2 filialen de laatste
Laulitz schreef:Welke plantjes moeten zeker 'diep' genoeg kunnen? Ik heb geen tuintje maar net een grote/diepe tuinpot gekocht, daar kan ik een aantal plantjes in zetten. Verder heb ik nog gewone bloempotten waar ik de rest in kan doen maar ik weet niet goed hoe ik ze best moet verdelen. Ik moet er wel aan beginnen want sommigen zijn wel groot aan het worden
[ [url=m/85lFQ4.jpg]Afbeelding[/url] ]
(whoeps moet de kookplaat ook eens schoonmaken)
Cerilene_ schreef:Leuk!
Hier stonden er vanmorgen nog een aantal in IJmuiden, iets van 10 euro inderdaad. Maargoed het is inmiddels al gelukt dus!
Ik vind het voor dat geld recht een topding. Nog best groot en stevig!