FUN-da!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ceetje_bokt

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 12:58

Misschien wilden ze geen 8 weken wachten op de meubels... :o

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 13:27

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 15:00

Shaggy09 schreef:
Hoe kun je dit in hemelsnaam ooit betalen? https://www.funda.nl/koop/blaricum/huis ... enlaan-65/ :') := := Echt niet normaal...

Wat een achterlijk groot ding, iemand wilde zeker iets compenseren ofzo...
Mijn vriend is bouwkundig tekenaar en die heeft het altijd over loze ruimte. Nou dit is daar wel een schoolvoorbeeld van := En al die roedes, verschrikkelijk :=

Hahaha moest wel lachen om de Ikea opmerkingen hier _O-

Heijdens is vlakbij mij. Ik gaf daar wel eens les in de buitenbak. Mooi terrein hoor, maar kan me niet heugen dat het zo groot is als dat het daar lijkt. Ze hebben vols mij geen weilanden voor paarden, alleen kleine paddocks. :P

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 15:03

Klik voor de grap ook even op "maandlasten berekenen" bij dat mega huis. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 15:13

Frummels schreef:

:') wat een geld _O-

monsterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 15:46

joke165 schreef:
Hebben hier ook al diverse keren meegemaakt dat je belt voor een huis die allang blijkt te zijn verkocht onder voorbehoud maar waar de status niet van is aangepast. Echt irritant. En dat betreft niet een vertraging van een dag. Ik weet niet wat de policy hierachter is. Zo krijg je als makelaar toch ook allerlei telefoontjes waar je niet op zit te wachten.

Er gaan enkele dagen (soms weken) overheen voordat de woning op verkocht staat op funda. Dit heeft ermee te maken dat er koopaktes opgesteld moeten worden. Pas als verkoper en koper getekend hebben gaan de wettelijke 3 dagen bedenktijd lopen (weekenden en feestdagen niet meegrekend) daarna mag de woning op verkocht onder voorbehoud. (Let op is niet verplicht) dan gaan de voorbehouden van die koopakte lopen. Kan zo 6 weken duren voordat dat ‘uitgewerkt’ is. Pas dan is de woning definitief verkocht en wordt hij zo aangemeld op funda....

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 15:49

monsterina schreef:
joke165 schreef:
Hebben hier ook al diverse keren meegemaakt dat je belt voor een huis die allang blijkt te zijn verkocht onder voorbehoud maar waar de status niet van is aangepast. Echt irritant. En dat betreft niet een vertraging van een dag. Ik weet niet wat de policy hierachter is. Zo krijg je als makelaar toch ook allerlei telefoontjes waar je niet op zit te wachten.

Er gaan enkele dagen (soms weken) overheen voordat de woning op verkocht staat op funda. Dit heeft ermee te maken dat er koopaktes opgesteld moeten worden. Pas als verkoper en koper getekend hebben gaan de wettelijke 3 dagen bedenktijd lopen (weekenden en feestdagen niet meegrekend) daarna mag de woning op verkocht onder voorbehoud. (Let op is niet verplicht) dan gaan de voorbehouden van die koopakte lopen. Kan zo 6 weken duren voordat dat ‘uitgewerkt’ is. Pas dan is de woning definitief verkocht en wordt hij zo aangemeld op funda....

Of zet er bij "onder bod" als dat aan de orde is. Bij ons was het huis binnen een dag aangepast op Funda. :j waarschijnlijk ook omdat er veel animo voor was en de makelaar gek werd van de telefoontjes, haha.

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 16:44

iirrssjjee schreef:
nontie schreef:

Een dak boven ons hoofd :Y),

ruime tuin (hoeft niet supergroot maar ook geen balkonnetje formaat), oprit voor minimaal 1 auto en voor het huis 1 auto op de straat
voorkeur voor hoekwoning, 2-1kaps of vrijstaand, minimaal 2 slaapkamers, bij voorkeur op loopafstand van treinstation, in de huidige woonplaats.
Moet niet te veel aan hoeven verbouwd. Beetje verf en een nieuwe keuken is geen probleem maar niet hele muren afbreken of alle elektriciteit vervangen, daar hebben we geen tijd voor. Het is zoeken naar een speld in een hooiberg of ver buiten budget -O-

@ ClaudiaHS @ Kaitlyn heel frustrerend inderdaad. Vooral nu mijn schoonmoeder huidige huis te koop wil zetten en wij dus geen andere keus hebben dan weg gaan of deze woning kopen, maar dat is het laatste wat we willen. Iets met te veel last van de buren en achterstallig onderhoud en zowel voor als achter het huis langs drukke wegen..

En in welke regio? Drenthe nog steeds?

Is tijdelijk huren en dan ol het gemak verder zoeken geen optie? Ja het kost even wat meer, maar je kan wel op rustiger tempo verder zoeken....

Nee niet drenthe, ik kan de plaats wel in prive geven. Gooi ik liever niet openbaar voor de spionnetjes op bokt :+
Hebben we ook aan gedacht.
Huidige huis gaat in ieder geval april in de verkoop dus we zijn nu gewoon echt funda in de gaten houden en hopen dat er iets komt en anders eerst huren inderdaad..

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 17:54

Joolien schreef:
Frummels schreef:

:') wat een geld _O-

Dat er serieus mensen zijn die dat kunnen ophoesten maandelijks :wow: Wat voor baan hebben die dan? _O-

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 18:55

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 19:07

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 19:08

Ja net iets te duur. Even de 10e van de maand afwachten :P

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 19:30

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 23:17

98xsophiex98 schreef:
Dit is ook wel een mooi huisje

https://www.stalheijdenstekoop.nl

Ik zou het huis er niet bij hoeven, heb wel genoeg aan het appartement voor de groom _O-

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 12:41

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 14:44

Wat een leuk huisje! Andere badkamers erin en dan is het helemaal prima :j

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 15:17

Die tegels hadden wij 43 jaar geleden in de badkamer. :') Ergens ook wel een beetje nostalgie. :))

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 17:37

Neonlight schreef:
Huis in Blaricum is totaal mijn stijl niet, en veel rare hoeken in het huis.
Zelf verliefd op dit opknappertje: https://www.funda.nl/koop/riethoven/hui ... straat-53/. Als dat nu eens 4,5 jaar geleden te koop had gestaan......

Wauw <3
Weet niet of ik de regio zo leuk zou vinden, maar het huis zeker wel!
Kun jij dat kopen??

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 18:18

Regio vind ik wel leuk, staat hier 500 meter verderop. :))
En alleen kan ik dat niet betalen hoor. Samen met mijn man wel. Hebben beiden een goede baan bij het bedrijf wat ook bij die advertentie genoemd wordt. Alleen ben ik niet zo van het opknappen, hou niet zo van rotzooi en heb een man die alles zelf doet, dat is bij zoiets dan jarenlang rotzooi als je ook nog fulltime werkt. _O-

ingaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 18:47

Wat een heerlijk topic om door te kijken!
Hier ook een Funda en huizen fan. Zelf minder tijd om Funda door te spitten dus dit topic is perfect!

Helaas is mijn/ons droomhuis net verkocht, het kwam veel te vroeg te koop voor ons helaas. Onderstaand huis hebben mijn opa en oma heel hun leven gewoond.
Mijn pony stond er en ik heb er zelf ook een aantal jaar bij in gewoond.
https://www.funda.nl/koop/verkocht/zwol ... erdijk-19/
Ontzettend veel werk om er weer wat van de maken en eigenlijk moet het gewoon plat en nieuwbouw erop maar de plek is werkelijk perfect. 5 minuten van de woonwijk met supermarkt en 20 van de binnenstad op de fiets maar toch heel vrij en ruimte voor 2/3 paarden.

Voor onszelf nu opzoek naar een tussen woning of liever nog een hoekhuis in de omgeving Zwolle :)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 18:50

Nee niet plat gooien. Dat is echt zonde. Het is echt een mooi huis om te zien. Maar het moet wel flink aangepakt worden. Zonde dat jij het niet kon kopen.

ingaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 18:54

Wij hopen ook dat de nieuwe eigenaren het gaan renoveren maar de kans acht ik helaas klein.
Ik ben ook altijd grote fan geweest van het huis en er heerlijk gewoond. Toen nooit het gevoel gehad dat het zoon oude zooi is :+

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 18:59

Iemand opzoek naar een huis omgeving rotterdam :D mijn buren gaan verhuizen.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 19:30

Ik zou het ook laten staan en grotendeels strippen. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 19:31