Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
plutolover schreef:Wie heeft er tips? Wat kan je goed invriezen en wat vooral niet.,
Soms vries ik t eten na t koken in. Maar vergeet altijd wanneer ik het ingevroren heb
Soms houden we eten over voor maar 1 petsoon. Dan eten vriend en ik som niet het zelfde
Sharani schreef:[naam] schreef:Jumbo is geen doen , moet ik naar andere kant van dorp fietsen . Vind het ook geen fijne winkel
Hoe groot is dat dorp dan wel niet?Ik moet 5 km naar de supermarkten fietsen, gaat ook prima.
desi92 schreef:Ik heb voor mezelf zo'n bestandje gemaakt. Die pak ik erbij als ik een lijstje ga maken. Sommige aanbiedingen van de AH zijn dan nog duurder dan wanneer ik het bij Lidl of Aldi zou halen
goeroe schreef:desi92 schreef:Ik heb voor mezelf zo'n bestandje gemaakt. Die pak ik erbij als ik een lijstje ga maken. Sommige aanbiedingen van de AH zijn dan nog duurder dan wanneer ik het bij Lidl of Aldi zou halen
Wel overzichtelijk zo, maar het lastige is dat prijzen nogal eens veranderen. Deze versie is denk ik niet helemaal actueel, want voor de AH kom ik op dit moment bijvoorbeeld meer dan 10% goedkoper uit en dan houd ik nog niet eens rekening met bonusaanbiedingen. Hoe meer winkels je vergelijkt, hoe meer werk het is om alles bij te houden. Daar komt bij dat ik het vergelijken wel leuk vind, maar het boodschappen doen minder, dus als ik twee winkels van binnen zie vind ik dat meer dan genoeg.
goeroe schreef:Ik zag dat ze bij de Welkoop ook weer zakken peen hebben. Volgens mij is dat 20 kilo en daar betaal je dan denk ik 3 à 4 euro (?) voor. Ik heb ze nog niet meegenomen. Als het iets koeler is blijven ze ook in de garage lang goed. De pony's vinden het overigens niet erg als ze wat sneller op moeten.