Valentijn5 schreef:Ik heb ook genoeg geluidsoverlast van buren. Maar probeer niet overal wat van te zeggen. Want ik bedoel maar, ik kan wel in mijn recht staan met wat ik zeg. Maar daar hoeven de buren niet zo over te denken. Dus ermee leren leven is het beste. De buren kunnen zich net zo hard ergeren aan jou.
Als mijn buren last van me hebben zonder dat ik me daarvan bewust ben wil ik dat graag weten. Gepraat kan bijvoorbeeld al gauw veel harder binnenkomen bij de buren dan je zelf denkt. Is soms ook net pech met hoe de gebouwen zich tot elkaar verhouden waardoor de galm lekker bij het slaapkamerraam van een bepaalde woning binnenkomt.
Soms is het net het sluiten van een bepaalde deur wat de buren heel goed kunnen horen. Als je dat kan vermijden tussen de tijdstippen waarop ze slapen is dat een kleine moeite.
Dat je die ene keer dat ze harde muziek draaien of als de visite wat luidruchtig is niet gelijk gaat klagen vind ik heel iets anders dan zo'n terugkerend patroon van dezelfde storende geluiden.
Beretto schreef:Ik heb alles gelezen maar door ervaring weet ik dat er altijd 2 kanten van een verhaal zijn en dat sommige klagers gewoon heel onredelijk zijn.
Wat mij dwars zit in dit verhaal is dat ik in het begin van dit topic lees dat ts geen oordopjes wilde gebruiken en t raam niet wilde sluiten wat ZIJ vind dat niet fijn dus moeten anderen zich maar aan haar leefritme aanpassen.
Verder lees ik ook nergens dat er meerdere omwonenden last hebben van deze man.
Waarom zijn je reacties dan nog steeds zulke mosterd na de maaltijd? Het is niet meer aan de orde dat TO per se haar raam open wil hebben en oordopjes heeft ze inmiddels ook in.