horsies5 schreef:Mijn opa heeft voor mij van een oude koelkast een zadelkast gemaakt.. ik vind hem ideaal!
Heb je daar een foto van? ben ik echt heel benieuwd naar,ik heb het n.l. nog nooit gehoord of gezien.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shenavallie schreef:ScarOfWars schreef:Voor zover ik weet hebben wij alleen een dressuurzadel en een vzhzadel.
@Shenavallie kan je je die site nog herinneren?
Als je zoekt op executieveilingen of belastingdienst faillisementsverkoop, dan wordt je doorgelinkt naar verschillende sites. Kies voor 'veiling (of verkoop) kantoorinventaris'.
connie64 schreef:gister 2 dozen graszaad gekocht bij lidl,3,99.uitgestrooid in de kale plekken in de wei,vandaag regent t lekker dus moet goedkomen!
genja schreef:connie64 schreef:gister 2 dozen graszaad gekocht bij lidl,3,99.uitgestrooid in de kale plekken in de wei,vandaag regent t lekker dus moet goedkomen!
Eerlijk gezegd zou ik dat niet voor weidegras gebruiken. Die pakken zijn voor een gazon niet als weidegras daar heb je een andere samenstelling van gras voor nodig
dat ikea rek heb ik inderdaad op zolder voor mijn dekjes
super handig.
DatBenIkNou schreef:KirstenChes schreef:Zadelkast voor dekens en dekjes van ikea waar de dekjes op hangen is een broekhanger.
[ [url=m/mEF9P5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Super zeg! Welke kast is dat en zit dat rek er dan standaard in of los gekocht?

Lonneke2001 schreef:Hellup!
Ik ben op zoek naar schoonmaakspul voor leren dingen, dus mijn chaps, jodphurs, laarzen, maar ook zadels en hoofdstellen. Zowel leervet als dat snelle schoonmaakspul is goed
De vorige keer heb ik €15,- betaald voor het schoonmaakspul dus misschien weten jullie wat beters?
Ik had van Cranenbroek al voorbij zien komen maar die zit hier niet echt in de buurt.
Maris schreef:Iemand misschien interesse in de all weather jas van de Lidl ? Ik heb de donkerblauwe en paarse in maat M en wil ze terug sturen ..... Ik kan verzenden met kiala ( 3,95 ).
Deze dus : https://www.lidl-shop.nl/CRIVIT-Dames-a ... p100197304