Vlnr, van oud naar jong: Sol (25 jaar), Elska (16 jaar), Noah (14 jaar) en Pico (9 jaar). Een leuk samenraapsel van allerlei rassen, karakters en takken van de sport. Maar ze vormen samen wel een leuke kudde

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Solleke_Noah schreef:Misschien denk ik te simpel, maar als ze willen bewegen dan doen ze dat toch, ik hoef ze niet te dwingen.
Solleke_Noah schreef:miezelke: ik heb contact genomen met het RL met het paardenproject! Diegene die daarrond zal werken is nog op vakantie en neemt contact met me op zodra ze terug is. Ik ben benieuwdze waren wel nogal verbaasd dat ik al op de hoogte was, want ze hebben nog geen officiële goedkeuring gekregen haha. Waar bokt al niet goed voor is
Maflinger_S schreef:Klinkt ook goed. Wordt gezellig rond die poelen: waterbeestjes, ponybeestjes ... Welnee, ik probeer je helemaal niet zachtjes richting een paddock paradijs te duwen.
Maflinger_S schreef:@420BlazIt: dat hoeft volgens mij niet persé. Volgens mij kan je het zo inrichten dat sommige stukken bijvoorbeeld bij de poeltjes niet aantrekkelijk zijn voor de paarden, bijvoorbeeld door een steile helling te maken en/of er riet te planten waardoor daar waterbeestjes kunnen leven en andere delen weer aantrekkelijker te maken voor de paarden, bijvoorbeeld door de andere kant van de poel glooiend af te laten lopen. Ik heb er geen ervaring mee maar zo stel ik me dat voor.