Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ClaudiaHS schreef:Wij hebben het nagemeten. Bij ons staat er geen muur boven. Die staat een balk verder.
Al werd ons wel geadviseerd om er of een klein stukje muur te laten staan of er een mooie oude balk onder te zetten.
Lijkt mij ook geweldig om die hele muur er in 1 x uit te rossen.
jorika1986 schreef:Rebecca schreef:Toch zijn ze best mooi, voor op de zolder
Of in kleine stukjes onder de openhaard, net als de dakpannen zeg maar
Mariska_28 schreef:Oeps lekkage Claudia?
Grrrr als het ook niet mee wil werken.. Hoofd waterkraan wou niet dicht.. Na veel wd40 en een baco als hefboom uiteindelijk gelukt. Toen de knel dopjes die ik kon hergebruiken.. Krijg ik dat %€&@ klereding niet van dat stukje buis af waar hij aan zat, omdat het buisje krom is.. Aaaaaaaah ga nu naar de bouwmarkt nieuwe halen.. Gaat sneller denk ik
ikke schreef:Mariska_28 schreef:Oeps lekkage Claudia?
Grrrr als het ook niet mee wil werken.. Hoofd waterkraan wou niet dicht.. Na veel wd40 en een baco als hefboom uiteindelijk gelukt. Toen de knel dopjes die ik kon hergebruiken.. Krijg ik dat %€&@ klereding niet van dat stukje buis af waar hij aan zat, omdat het buisje krom is.. Aaaaaaaah ga nu naar de bouwmarkt nieuwe halen.. Gaat sneller denk ik
Knelringen zijn niet herbruikbaarGewoon nieuw spul halen anders blijf je gezeik houden (letterlijk in dit geval)
ClaudiaHS schreef:Ja waarschijnlijk lag er bij de dakkapel iets niet goed.
Als het goed is, is dat nu verholpen.
Oh waterleiding. Daar heeft mijn man ook al heel wat ruzie mee gehad
Wij hebben in elke ruimte waar een kraan zit, van die knopjes zitten die je dan kan dichtdraaien ipv de hoofdkraan.
Maar je moet niet denken dat die oude meuk meewerkt.
ikke schreef:ClaudiaHS schreef:Ja waarschijnlijk lag er bij de dakkapel iets niet goed.
Als het goed is, is dat nu verholpen.
Oh waterleiding. Daar heeft mijn man ook al heel wat ruzie mee gehad
Wij hebben in elke ruimte waar een kraan zit, van die knopjes zitten die je dan kan dichtdraaien ipv de hoofdkraan.
Maar je moet niet denken dat die oude meuk meewerkt.
Moet je er ook maar RVS kogelkraantjes in zetten. Is ietsje duurder maar dan heb je ook industriële kwaliteit.........