Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xIirtJj schreef:Ik heb meegedaan met de DTM Ladiesday van Radio Veronica, Mercedes en Mercedes AMG.
Ben in de finale beland en mocht een kijkje achter de schermen nemen bij Mercedes AMG tijdens de DTM op Zandvoort. En op de vrijdag over het circuit mogen scheuren in een Mercedes A250 Sport.
loez schreef:Wij zijn regelmatig op Bitburg om te kijken,
Vaak op Weeze om te kijken + rijden (Mijn vriend werkt wel eens voor P.eter M.olenaar)
Verder zijn we op het circuit te vinden tijdens vrij rijden of time attack om zelf te rijden!

. loez schreef:Auto zelf afspuiten en alleen bodem wassen bij de wasstraat.
Ik zette voorheen mijn auto vlak voor de winter compleet in de wax. Kleien, waxen enz. En dat deed ik er de complete winter niets aan. Na de winter goed wassen en dan was hij weer als nieuw.
eilleen333 schreef:loez schreef:Auto zelf afspuiten en alleen bodem wassen bij de wasstraat.
Ik zette voorheen mijn auto vlak voor de winter compleet in de wax. Kleien, waxen enz. En dat deed ik er de complete winter niets aan. Na de winter goed wassen en dan was hij weer als nieuw.
Jammer, hoopte de wasstraat een beetje te vermijden, haha! Maar je kan daar dus ook alleen de bodem laten doen, goed om te weten.
Gewoon een douchekop monteren op een constructie.
.

mijn spiegels moeten een keer gewrapt worden
) als ik mijn rijbewijs heb, moet ik het voorlopig met de twingo 1.2 authentique. Uit 2007 uit mijn hoofd. Mijn les tuut is een Seat Ibiza 1.2 ecomotive. Mijn droom auto is denk ik een BMW m2 coupe, al uhm de Cadillac escalade ext die bij mij in de straat staat is ook wel een snoepje