.hij is wel geupdate?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gucci_ schreef:Nouja mag je zelf weten dat je werk of school belangrijker vind dan je vriendinnen en het zogenaamd druk hebt. Als je niet eens kort even iets kunt zeggen als het nou op internet is of in het echt. Ik vind eerlijkheid en klaar staan voor je medemens gewoon erg belangrijk. Ookal heb ik soms geen zin om te antwoorden, toch laat ik een ander iets weten, want ik wordt er zelf ook erg blij van als mensen even een gesprekje met je aangaan of vragen hoe het met je gaat.
als ze dus alle tijd hebben om continu naar hun scherm te staren. 
LadyMadonna schreef:Ik zie het probleem niet? Wil je iemand echt direct spreken dan bel je of ga je langs...
Mensen laten hun leven veel te veel afhangen van social media...
Gucci_ schreef:Nouja mag je zelf weten dat je werk of school belangrijker vind dan je vriendinnen en het zogenaamd druk hebt. Als je niet eens kort even iets kunt zeggen als het nou op internet is of in het echt. Ik vind eerlijkheid en klaar staan voor je medemens gewoon erg belangrijk. Ookal heb ik soms geen zin om te antwoorden, toch laat ik een ander iets weten, want ik wordt er zelf ook erg blij van als mensen even een gesprekje met je aangaan of vragen hoe het met je gaat.
.
alleen zie ik nog nergens die vinkjes hahaha 
Eliine schreef:Gydja schreef:Als je het toch wil lezen maar niet wil laten zien dat je het gelezen hebt doe dan je internet even uit op je mobiel ga dan dat berichtje lezen en ga weg uit whatsapp en doe je internet weer aan. Als het goed is werkt dat ook x'D
Maar waarom vraag ik me dan echt afWaarom mag iemand niet weten dat je het gelezen hebt
Wat voor staatsgeheimen worden er op whatsapp gedeeld dat er zo'n toestand om gemaakt moet worden
Gucci_ schreef:Ik heb de laatst gezien functie wel aanstaan. Vind het raar dat mensen wel je berichtje gelezen hebben, maar niet reageren. Ik had een paar weken geleden een date gehad, toen ik zei waarom hij niet meer reageerde (maar wel een hele tijd online is geweest) werd hij wat boos/geirriteerd. Als je het heel erg druk hebt, dat snap ik, maar ondertussen wel gezellig met een ander whatsappen... Ik reageer bijna altijd op mijn berichten zodra ik weer online ben, wel zo fatsoenlijk, je loopt toch ook niet zomaar weg als je met iemand staat te praten.